Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thursday is ook gewoon Thunderday, maar dat bekte niet zo goed dus maakten ze er maar Thursday van![]()
Dat heb je goed gelezen. Zoals ik letterlijk zei: als de drukverdelingen blijven zoals ze zijn, is het weer voorspeld. De drukverdelingen liggen immers aan de basis van ons weer. Weer voorspellen begint met de drukverdelingen te voorspellen. Het is niet toevallig dat we de laatste 2 jaar niet alleen veel meer neerslag hebben dan normaal, maar ook veel meer lagedruk dan normaal.De andere weermannen en vrouwen kunnen samen met Frank Deboosere op pensioen. Het weer is hier al voorspeld voor de komende 11 maanden
Idd. Sterke hogedruk nochtans (naar 2024 normen), maar geen schijn van kans tegen de jet. Waait gewoon weg.Zondag een tijdelijke verbetering, maar het duurt niet lang , maandag zijn de depressies weer aan zet.
Op zoek naar hulp? Bij de Zelfmoordlijn1813 staat er iemand voor je klaar. Elk gesprek is anoniem en gratis. Bel 1813. 24/7 bereikbaar.
Dan ga je toch eens een andere woordkeuze moeten beginnen gebruiken:Ik zeg ook niet dat het zo zijn (ref. Geri), wel dat de kans het grootst is.
De straalstroom ligt momenteel weer over ons, waarmee de herfst in de praktijk dus echt begonnen is, en de zomer definitief voorbij is.
Temperaturen bij ons zijn natuurlijk wel maar 1 elementje, temperaturen Atlantische oceaan (recordwarm), waar het water uiteindelijk altijd van komt, hebben m.i. een grotere invloed op de temperatuur van de Noordzee. Of wat koelere temperaturen bij ons (maar nog steeds te warm) merkbaar invloed gaan hebben ben ik dus niet zeker. Eerder als het echt eens langdurig (te) koud zou zijn, maar dat is al in geen jaren meer voorgekomen.Voor de winterliefhebbers is de huidige setting misschien wel positief, want met deze temperaturen zal de Noordzee sneller afkoelen dan wanneer we nu nog een lange periode met zomerse temperaturen hebben.
Niet echt, als de straalstroom over ons ligt en vervolgens onder ons zakt - wat ze in deze tijd van het jaar altijd doet maar dit jaar is het wel erg vroeg allemaal - mag je wel degelijk een kruis trekken door zomerse temperaturen. Aanvoer van lucht uit de echt warme gebieden - nog steeds volop aanwezig in Europa - kan dan niet meer. We zitten dan in de koude lucht, althans relatief, "koud" kan nog steeds "te warm" zijn vergeleken met de normaal. Maar geen zomerse temperaturen meer (25+), dus geen zomer meer.Dan ga je toch eens een andere woordkeuze moeten beginnen gebruiken:
Ik heb mijn gebrek aan emoties rond het weer hier al een paar keer gepost, maar ik vond augustus eigenlijk wel gewoon ok. Ook zijn lange, extreem warme periodes uitgebleven, wat ik positief vind.Now that the dust has settled... Dit is toch echt één van de grootste kutzomers geweest die ik mij actief kan herrineren.