Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De voorgeschiedenis en huidige setting kan niet beter zijn om die hoop te torpederen vrees ik.maar ik hoop wel op een gouden herfst met veel zonuren.
Tot en met gisteren is er in Ukkel 838.1mm neerslag gevallen dit jaar. Het is al niet meer mogelijk dat het jaar niet te nat gaat eindigen.Ware het niet dat we dat de voorbije herfstjaren al in extenso gehad hebben, en een jaartje afwisseling wel eens welkom zou zijn. "Variabel klimaat" of zoiets. Het is ook niet alsof we de normale neerslaghoeveelheid van de herfst nog nodig hebben dit jaar, het mag gerust eens wat minder zijn en het jaar zal nog te nat eindigen.
19u is ook nog de namiddag. Zo zijn ze altijd juist natuurlijk.
Nog altijd regen hier, geen opklaringen. Wat een strontweer. Veel deprimerender dan dit kan toch niet meer.Heerlijk toch hoe men zegt dat er namiddag opklaringen zullen zijn, om dan dit te zien (KMI)
![]()
Awel dat is nu eens een gedacht, in een put kruipen, haal mij er uit in maart ofzo.Ik ben echt niet klaar voor nog eens een half jaar zeikweer.
Steek mij dan maar in een put.
Waarbij het plaatselijk zelfs kan vriezen aan de grond.Waar is die zonnige dag die ze ons beloofd hebben?
heb toch al 0,9kWh overschot in de auto kunnen steken. Ging dat ook geen 27 graden worden?