Om jezelf te quoten:Zo ne grijze en koude dag zeg, pft
Amai zo overdrijven
Das ook een kunst zeker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om jezelf te quoten:Zo ne grijze en koude dag zeg, pft
Amai zo overdrijven
Das ook een kunst zeker.
Wel 29.1 mm neerslag, maar uiteindelijk zelfs de 24 graden niet gehaald in Ukkel. Geen zomerse dag dus. En de kwalificatie voor een theoretische hittegolf is daarmee ook weer gereset, er is opnieuw eerst nood aan minstens vijf opeenvolgende dagen van 25 graden voor er daar sprake van kan zijn, morgen is het weer dag 1.Ik was op yr.no aan het kijken en die voorspelden 26°C, dat is op basis van het ECMWF, dus misschien dat het KMI hun voorspelling lager uitvalt door meer rekening te houden met lokale bewolking ofzo.
Hier in zuid Frankrijk, 8 dagen +32° gehad aan de zee. Echt plakkerig warm.Hier aan het Gardameer een hele week 36 graden en 's nachts 25 graden. Zweten als een rund, continu. Volgende week terug in België en gelukkig weer een aangename 23 graden. Gek te bedenken dat sommige mensen dit normaal vinden. Wisselen die dan 3 keer per dag van kledij? Je lichaam past zich aan, zeker?
en dan moet ge nog gaan slapen.In plaats van een vliegreis te boeken naar het zuiden kan je ook gewoon met de auto gaan en dan ben je toch flexibeler om uw reis naargelang het weer aan te passen. Of ga dan voor of na de warmste periode.Als je naar het zuiden gaat in een zomer waar het al bijna gans de zomer heet is daar, en extreem warm moet je het erbij nemen zeker? Anders boek je volgend jaar best Scandinavie ofzo, Maar het blijft een gok.
Ik zie het al zo voor me. Veel mensen in maart, oh jee regen regen regen: reis vroeg geboekt voor juli augustus naar het zuiden, want we moeten zeker zon hebben op de vakantie ... en dan krijg je er teveel van het goeie. Niet leuk natuurlijk. Zelfs de locals krijgen het lastig.
Mijn punt ging vooral over de mensen die op voorhand boeken, met de auto en bvb tent ben je inderdaad veel flexibeler.In plaats van een vliegreis te boeken naar het zuiden kan je ook gewoon met de auto gaan en dan ben je toch flexibeler om uw reis naargelang het weer aan te passen. Of ga dan voor of na de warmste periode.
Als je in de zomer naar Turkije gaat dan ga je voor de warmte en moet je ook niet komen klagen als het boven de 40 graden is hé

Exact. Veel aangenamer dan die vorige dagen waar je niets kon doen buiten. Ook die hoge luchtvochtigheid lijkt veel minder te zijn. Zo mag het van mij alle dagen zijn.Wat een fantastische dag vandaag. 26-27 graden, af en toe een briesje, de zon die het echt warm maakt maar niet ondragelijk heet. Deze morgen was het goed fris door een buitje hier en daar.

Vroeg genoeg opstaan (ca. 5u - 6u) en alles openzetten.Ideale dag inderdaad. Woon in een klein app in een stad, krijg hier wel de warmte ni weg. Tips?
.