Sneeuwstorm
Well-known member
Hier was het nog zo geen slechte dag vandaag eigenlijk.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier in Zuid-West-Vlaanderen geven ze vanaf de middag tot de avond continue regen uit...Zaterdag geven ze onweer, gaat dat iets heel kort zijn of is dat iets voor hele namiddag en avond? Eindelijk eens een vrije dag heet weer, of verkloot het met uren lang regen?
Hopelijk zijn ze fout, veranderd toch elke dagHier in Zuid-West-Vlaanderen geven ze vanaf de middag tot de avond continue regen uit...
Verandering van wind van zuidoost naar west op zaterdag heeft eerder de neiging om wat op te schuiven naar 's avonds.Zaterdag geven ze onweer, gaat dat iets heel kort zijn of is dat iets voor hele namiddag en avond? Eindelijk eens een vrije dag heet weer, of verkloot het met uren lang regen?
Is effectief al terug veranderd, nu eerder regen vannacht en morgen zo goed als droogHopelijk zijn ze fout, veranderd toch elke dag

Is effectief al terug veranderd, nu eerder regen vannacht en morgen zo goed als droog![]()
Hier (Vlaams-Brabant) is het nu toch wel aan het opklaren (en opwarmen) hoor.Ja amai, ik dacht dat we vandaag een mooie dag gingen krijgen, maar plots is het 'zwaarbewolkt' (volgens het KMI en volgens mijn eigen ogen ook).
Die temperaturen vind ik perfect. Maar we zullen wel zien hoe lang die voorspellingen gaan blijven.14 dagen vooruitzichten zien er al iets beter uit. Geen typische zomertemperaturen maar wel aangenaam zonder veel regen.
Rond de 25 graden teken ik wel onmiddelijk voor momenteel.
Bekijk bijlage 31276
In de lente zijn dat normale temperaturen, maar in volle zomer verwacht ik toch eerder een 26 à 30 graden gedurende minstens 6 weken. Soit het is vandaag nog wel mooi. Ik ga in mijn tuin zitten met een boek.Ik zou er ook voor tekenen als het zonnig is. 23-24 graden is normaal in feite.
Niet hier.In de lente zijn dat normale temperaturen, maar in volle zomer verwacht ik toch eerder een 26 à 30 graden gedurende minstens 6 weken. Soit het is vandaag nog wel mooi. Ik ga in mijn tuin zitten met een boek.