Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk eigenlijk dat de temperaturen vrij normaal zijn, maar dat door het gebrek aan zon het véél kouder aanvoelt dan dat het eigenlijk is.De temperaturen blijven toch serieus ondermaats. Binnen een dikke twee weken begint de zomer.
Al weken gaat dat fenomeen gaande. Ineens zijn daar altijd weer wolken die te voorschijnkomen, terwijl enkele dagen ervoor zonnig werd voorspelt.Paar dagen geleden zag het er naar uit dat er een zonnige periode aankwam. Helaas, tis weer regen geworden...
Je kan er op de duur je geld al op inzetten. Wij hebben hier thuis de papieren krant en op de achterzijde staat het weer altijd voorspeld tot een week op voorhand. Als je al die kranten naast elkaar legt zie je steeds hetzelfde patroon, de zon schuift op.Al weken gaat dat fenomeen gaande. Ineens zijn daar altijd weer wolken die te voorschijnkomen, terwijl enkele dagen ervoor zonnig werd voorspelt.
Ze zullen opslaan,dat is zeker.Maar onze aardappelen komen veel uit het buitenland en daar zal de oogst goed zijn.De frieten zullen in elk geval weer opslaan, vorig jaar was de aardappeloogst al geen vette en dit jaar zeker niet.
Ik voel dat dus echt fysiek.Gisteren na het werk de kinderen rap in bed gegooid en nog vertrokken voor een fietstochtje van een uur of twee. Eerste uur echt nog kunnen genieten van de zon. Toen pas besefte ik hoe weinig ik buiten in de zon ben geweest dit jaar.
't betrok het tweede uur wel snel en tegen 21u had ik eigenlijk echt al verlichting nodig om veilig thuis te komen.
Temperatuur was top, 21-22 graden lijkt me helemaal oke.
Al weken gaat dat fenomeen gaande. Ineens zijn daar altijd weer wolken die te voorschijnkomen, terwijl enkele dagen ervoor zonnig werd voorspelt.

VIT D supplement nemen dan helpt. Zeer veel Belgen hebben na een normale winter soms al een tekort.Ik voel dat dus echt fysiek.