Vega
Well-known member
Denk het niet, hij gaf gisteren nog aan volgend jaar gewoon bij Benfica op de bank te zitten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
't Is nu niet dat dergelijke uitspraken veel voorstellen de dag van vandaag.Denk het niet, hij gaf gisteren nog aan volgend jaar gewoon bij Benfica op de bank te zitten.
Ik vermoed dat Klopp niet gaat willen als hij niet een vorm van garantie krijgt dat hij de baas is in de kleedkamer en dat dit ook met Vinicius en Mbappé zo duidelijk wordt afgesproken dat ze moeten luisteren... Wat ik niet direct zie gebeuren.'t Is nu niet dat dergelijke uitspraken veel voorstellen de dag van vandaag.
Geen idee wat ik er persoonlijk van moet vinden mocht het toch effectief zo zijn. Ben zeker niet de grootste voorstander, want mijn voorkeur blijft nog steeds Klopp, maar als die niet haalbaar is of niet wil dan ben ik ook niet per se tegen.
(alé, of misschien van zodra Real mathematisch geen kampioen meer kan worden dat er al iets zal bewegen)
In de VAR zat blijkbaar iemand van Malaga, zo'n dingen zouden ze toch moeten vermijden... Op deze manier moeten ze toch snappen dat er enorm snel over corruptie wordt gesproken in SpanjeWeer prijs met de VAR. Vorige week heeft Depor voor het eerst openlijk zijn beklag gedaan over de arbitrage, en de druk vanuit Santander en Almería aangeklaagd. Daarbij beklemtoonden ze dat ze een heel seizoen (al 10 jaar eigenlijk) de bewuste keuze gemaakt hebben om nooit te klagen over de ref om hen in alle rust te laten werken en in de veronderstelling dat ze ook maar hun best doen, maar aangezien dat geen effect lijkt te hebben, ze nu genoodzaakt waren om dat wel te doen. Daarbij vroegen ze dat er dringend werk gemaakt moet worden van verbeteringen bij de VAR en consistentie in wanneer ze wel en niet moeten ingegrepen. Een heel degelijk persbericht eigenlijk. De RFEF gaf daarna zowaar toe dat de penalty die ons in Burgos 2 punten kostte vorige week er geen was en er niet had mogen ingegrepen worden.
Nu staan we 2-1 voor tegen Leganés dit weekend, en krijgen we penalty bij 0-0 (vlak voor de 1-0), maar de VAR grijpt in en keurt hem af. Terwijl er wel degelijk beweging was van hand naar bal, altijd penalty. Flashforward naar de 95ste minuut. Corner voor Leganés, onze verdediger raakt de bal met de hand, maar aangeschoten, in natuurlijke positie én na positiebuitenspel van Leganés... en na maar liefst 7 minuten (!!) roept de VAR de ref naar het scherm. En penalty uiteraard. De strafschop wordt uiteindelijk getrapt in de 103de minuut, en wordt zowaar gered door onze keeper. Zelden Riazor zo weten ontploffen.
Na de match kwam de voorzitter naar de persconferentie in plaats van coach en spelers om te zeggen dat dit de druppel was en ze niemand anders te zien gaan krijgen tot de RFEF hier ingrijpt. Dat als je 7 minuten moet kijken om te beslissen of er misschien penalty is, je duidelijk verkeerd bezig bent. Eindelijk eens wat lef vanuit de club. Zelfs de commentators hadden het over justicia divina dat die strafschop gemist werd.
Nu hopen dat Almería maandag punten laat liggen, en nog 4 speeldagen alles geven. Maar wat een klucht weeral.

En vorige week iemand uit Santander, de week ervoor iemand uit Castellón, en de week ervoor nog eens iemand uit Santander. Soit.In de VAR zat blijkbaar iemand van Malaga, zo'n dingen zouden ze toch moeten vermijden... Op deze manier moeten ze toch snappen dat er enorm snel over corruptie wordt gesproken in Spanje![]()
Sevilla heeft wel een loodzwaar parcours nog... Real Sociedad thuis (vecht voor Europees), Espanyol thuis (op papier de gemakkelijkste match maar ploeg die stilaan ook voor de rode zone moet oppassen), Villareal uit, Real Madrid thuis en Celta uit (vecht voor Europees)...En vorige week iemand uit Santander, de week ervoor iemand uit Castellón, en de week ervoor nog eens iemand uit Santander. Soit.
Ook wel benieuwd naar de degradatiestrijd in Primera. Sevilla staat nu met een match minder op 4 punten van het behoud. Morgen ook met het mes op de keel dus tegen Sociedad. Als ze degraderen zullen ze wel een immens bedrag ontvangen van de "degradatieverzekering", minstens 30 miljoen euro. De kans is gigantisch dat ze volgend jaar meteen weer stijgen, wat voor ons ook betekent dat onze kansen volgend jaar weer kleiner worden. Natuurlijk is het wel zo dat je dan een beetje het Real Madrid van Segunda wordt en iedereen de match van het jaar tegen je speelt. Depor had dat in 2012, en Villarreal in 2013. Beiden promoveerden meteen weer, maar makkelijk was het niet.
Veel zal afhangen van Sociedad. In theorie kunnen ze nog CL halen, maar met die bekerwinst gaan ze volgens mij niet meer voluit gaan.Sevilla heeft wel een loodzwaar parcours nog... Real Sociedad thuis (vecht voor Europees), Espanyol thuis (op papier de gemakkelijkste match maar ploeg die stilaan ook voor de rode zone moet oppassen), Villareal uit, Real Madrid thuis en Celta uit (vecht voor Europees)...
Ik zie dat niet goed komen eerlijk gezegd.
Daarnaast spelers die kwaad zijn op Mbappé, 6 spelers die niet meer met Arbeloa klappen, Arbeloa die niet meer met 2-3 spelers klapt...
Hoe vaak zat Thibaut in der tijd met Mishel ergens? Daar las je natuurlijk logischerwijs nooit iets van, maar goed ja dit verkoopt beter hè.Nee ik zal het eens jammer vindenDaar smul je van hè.
Dat van Mbappé lijkt me trouwens onzin want die kreeg gewoon effectief vrij van de club door zijn blessure. Zie niet in waarom je daar als speler dan boos op zou zijn. Al die verhalen over Mbappé de laatste dagen zijn trouwens weer serieus opgeklapt door de media, aub zegHoe vaak zat Thibaut in der tijd met Mishel ergens? Daar las je natuurlijk logischerwijs nooit iets van, maar goed ja dit verkoopt beter hè.
Dat opstootje toont weer eens aan dat deze selectie gewoon enkele leidersfiguren mist. Enerzijds in de selectie, maar ook gewoon in de staf. Ramos had ze één voor één zelf aangepakt in der tijd. En dan heb je direct uw antwoord waarom ik in eerste instantie niet per se tegen de terugkeer van Mourinho ben. Of dat uiteindelijk positief uitpakt is een andere vraag natuurlijk.
Nou, ik kan je verder ook geen ongelijk geven natuurlijkNee ik zal het eens jammer vinden
Real mist een leidersfiguur en een voorzitter. Dat je zoiets kan laten gebeuren... Waanzin. Beiden moeten gewoon de rest van het seizoen thuis blijven, beiden een forse sanctie vanuit de club en Tchouameni zal dan wel Real verlaten deze zomer.
Alé, toch nog een goed resultaat gisteren uiteindelijkOef, opgelucht met de arbiter gisteren. Een aantal discutabele fases in beide strafschopsgebieden (allemaal te licht voor penalties) maar geen enkele werd gegeven, en de VAR kwam gelukkig ook niet tussen, wat ook gewoon niet had gemogen in deze fases. Enkel de gele kaart voor Yeremay voor schwalbe was compleet onterecht. Het was niet genoeg voor een penalty, maar kreeg wel een fikse duw. Nu is hij geschorst voor volgende match. Hopelijk wordt die nog kwijtgescholden.
Almería heeft straks hun moeilijkste resterende match, dus veel zal daar van afhangen. Als ze ook vandaag winnen, zullen het play-offs worden, vrees ik. En zelfs al laten ze punten liggen, wordt het nog aartsmoeilijk. Maar goed, fingers crossed.
Edit: En weer cadeautjes voor Almería. Dit is volgens de ref, nadat hij bij de VAR geroepen werd, geen hands.
En vorige week krijgen we een penalty tegen in de 95ste minuut, na ingrijpen van de VAR, voor een aangeschoten bal vanop 10 cm tegen een verdediger die zijn armen in een natuurlijke positie heeft en 180 graden de andere kant opkijkt. Die van Almería ziet de bal komen, strekt zijn arm uit om aan die van Burgos te trekken... Geen penalty. Hoe geloofwaardig is dit nog. Altijd in het voordeel van dezelfde, iedere week.
Zal razendspannend blijven in tweede klasse, zowel Almeria als Depor ongeveer een gelijkaardig kalender die laatste 3 wedstrijden...
Mourinho terug, dat had zelfs ik niet zien aankomen.Alé, toch nog een goed resultaat gisteren uiteindelijkZal razendspannend blijven in tweede klasse, zowel Almeria als Depor ongeveer een gelijkaardig kalender die laatste 3 wedstrijden...
Vanmorgen in AS dan weer de titel van de krant "Eerste missie: de eer herstellen" met dan een foto van Mourinho erbij. Hoop dat ze zelf de ironie en het paradoxe ervan inzien. Volgend seizoen weer een gans jaar mekkeren op de scheidsrechters "Por qué siempre yo?" ocharme Mourinho![]()