Allez. Pintus is terug en we hebben weer een ACL-geval met Rodrygo. Ongelofelijk. De man die terecht werd gepasseerd door Xabi Alonso en ondertussen dus is teruggehaald door Perez. Dit nieuws is al even triestig en schrijnend als de rest van dit seizoen.
Hoog tijd om die volledige medische staff ook eens door te lichten. Hoe er al JAREN aan een stuk wordt gesukkeld met blessures is echt niet normaal meer. Mbappé is nu ook pissed omwille van zijn knie en heeft zich laten behandelen in Frankrijk. Dat kan echt niet. Wat een aanfluiting voor de grootste club van de wereld.
Ben toch niet goed mee waarom Rüdiger daar geen rood kreeg en de VAR ook niet tussenkwam?!
Ik had je reactie zondag nog gezien, maar ik had nog niet gereageerd want op dat moment wist ik niet over wat je het precies had. De fase in kwestie had ik blijkbaar gemist. Ondertussen wel teruggezien en tsja, goede vraag ja. Gewoon rood inderdaad.
Volgens mij loopt die z'n contract dit seizoen ten einde en maar goed ook.
Sorry maar Pepe was echt wel nog een paar gradaties erger dan Rudiger. Rudiger is een communicantje vergeleken met wat die allemaal uitstak en mee wegkwam
Hier een kleine bloemlezing:
Sorry, maar Rüdiger is echt wel erger dan Pepe

En dat zeg ik als Real-fan en dus beide spelers van dichtbij heeft gekend.
Pepe was eveneens een smeerlap bij momenten, maar het feit dat je hier een filmpje komt posten van ocharme drie minuten waarin we al een minuut besteden aan, toegegeven, zijn meest smerige actie uit zijn Real-carrière, zegt al voldoende. Over Rüdiger kunnen we makkelijk hetzelfde filmpje maken en dat met 6 seizoenen minder op de teller.
Bij Pepe ging bij momenten zeker het licht uit, maar lang niet zo vaak en frequent als bij wat Rüdiger van tijd uitsteekt. Daarbovenop was Pepe een veel betere verdediger die ook echt wel periodes had waar die gewoon geweldig verdedigde zonder negatief in het nieuws te komen met dergelijke acties.
Veel van die acties, zoals te zien ook in het filmpje, dateren van de Mourinho-periode en voornamelijk de Clasico's. Ik denk dat ik daar geen verdere uitleg bij moet geven. Sinds Ancelotti de eerste keer overnam was Pepe veel "braver" geworden. Rüdiger daarentegen onder diezelfde Ancelotti? Just saying.
Dus nogmaals, neen. Pepe was absoluut geen paar gradaties erger dan Rüdiger.