Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je gaat me nu toch niet zeggen dat dit géén penalty is, zeker?Net de penalty fase gezien van Madrid gisteren.. Jonges toch![]()
Wat mij vooral stoort is dat vorig seizoen Osasuna een klacht indiende tegen Barcelona vanwege ongeoorloofd opstellen van Iñigo Martinez zodat er een ienie mienie kansje zou zijn dat Osasuna toch de 3 punten zou pakken.Je gaat me nu toch niet zeggen dat dit géén penalty is, zeker?
Ik heb gisteren de voorkeur gegeven aan het kijken van Brugge gezien het gelijke tijdstip, dus ik toen zag dat Real een penalty kreeg om op voorsprong te komen hoopte ik al dat het geen controversiële zou zijn, maar hier kan je nu toch niets op aanmerken?!
Je ziet dat hier toch ook? Waar gaan de helft van de posts in het JPL-topic over? Niet over acties van spelers op het veld, niet over tactische beslissingen van trainers, maar wel over de scheidsrechter, de VAR, ...Dat kinderachtig gekibbel tussen die topploegen in La Liga devalueert voor mij die competitie toch wat. Hoe meer ze alle scheidsrechterlijke beslissing in twijfel trekken hoe minder het mij interesseert. Terwijl ze beiden toch wel wat spelers hebben lopen waardoor een Classico, en een duel voor de titel, toch weer zou moeten shinen. En groot deel van hun fans trappen uiteraard ook in die val.
Hoe kan je nog genieten van het voetbal als je eerder focust op de tegenstander en de 'complotten' etc?
Daar heb je nog de eigen kranten die er nog een schep bovenop doen natuurlijk. En de uitlatingen van de clubs zelf gaan daar ook wel nog een stap verder dan hier.Je ziet dat hier toch ook? Waar gaan de helft van de posts in het JPL-topic over? Niet over acties van spelers op het veld, niet over tactische beslissingen van trainers, maar wel over de scheidsrechter, de VAR, ...
Elke gazet heeft zijn eigen ex-arbiter die dan als 'expert' opdraaft.Daar heb je nog de eigen kranten die er nog een schep bovenop doen natuurlijk. En de uitlatingen van de clubs zelf gaan daar ook wel nog een stap verder dan hier.
Wrm altijd die retorische vragen.Je gaat me nu toch niet zeggen dat dit géén penalty is, zeker?
Wrm altijd die retorische vragen.

", ipv even kort je mening uit de doeken te doen.Ja dat is het. Bedankt!Vermoedelijk omdat jezelf niet verder kwam dan een oneliner "jongens toch" met een smileytje erachter "", ipv even kort je mening uit de doeken te doen.
Moet je eens proberen!
Bernal kan bij Barça Athletic ingeschreven worden, er wordt van Bardghji gezegd dat hij mogelijks naar Kopenhagen zou gaan ifv een uitleenbeurt...Barça gaat weer problemen hebben om spelers in te schrijven. Benieuwd wie de dupe gaat zijn.
Bernal blijft bij de u21
Bardghji ook bij u21
Sczczcczeznji gaat moeilijk bij de u21...
Barça heeft ook maar 1 echt goede kans gehad, de bal van Ferran Torres op de lat, voor de rest enkele flutschotjes. Raphinha als aanvallende mid duidelijk niet gewerkt, Flick heeft in ieder geval alvast de juiste wissels doorgevoerd tijdens de rust.2-0 achter met 80% balbezit.. twee kansen tegen en twee keer n goal.. voetbal kan wreed zijn..
ter Stegen, Dest, Piqué, Lenglet, Alba, Busquets, De Jong, Pedri, Griezmann, Messi en Ansu Fati (in zijn "topperiode") zijn nu niet echt knoeiers natuurlijk... Maar het verschil is wel groot met bijvoorbeeld Xavi, die met eigenlijk exact deze spelers een zeer traag en voorspelbaar voetbal bracht, gek inderdaad dat de trainer met dezelfde spelers ze zo goed kan laten voetballen. Ferran Torres en Eric Garcia werden gewoon uitgelachen onder Xavi, nu zijn dat gewoon 2 toppers.Ferm goei coach, de juiste veranderingen aanbrengen en hoppa.. nuja n supergoed elftal werkt ook natuurlijk.
Als ik deze ploeg dan zie en die ploeg die koeman indertijd had haha dieje mens zal zich ook bekocht voelen.
Ik vermoed dat die effectief wel beter tot zn recht komt tegen n ploeg dat niet zo fel wilt verdedigen..ter Stegen, Dest, Piqué, Lenglet, Alba, Busquets, De Jong, Pedri, Griezmann, Messi en Ansu Fati (in zijn "topperiode") zijn nu niet echt knoeiers natuurlijk... Maar het verschil is wel groot met bijvoorbeeld Xavi, die met eigenlijk exact deze spelers een zeer traag en voorspelbaar voetbal bracht, gek inderdaad dat de trainer met dezelfde spelers ze zo goed kan laten voetballen. Ferran Torres en Eric Garcia werden gewoon uitgelachen onder Xavi, nu zijn dat gewoon 2 toppers.
Soit, blij dat het contrast met de eerste helft zo groot was, Raphinha als aanvallende mid zullen we niet snel weer zien, Rashford wel weer geen goeie indruk nagelaten, die zal de kansen die hij nog krijgt toch serieus moeten pakken de komende weken.
Was weer volledig belachelijk. Bij zijn 0-3 in minuut 92 met zijn hand aan zijn oor ostentatief de thuisfans aan't uitdagen. "Zo ben ik nu eenmaal". Tja, zo krijg je nooit respect hé.Eerste verplaatsing van Real Madrid bij het zojuist gepromoveerde Oviedo, en toch is het voor Vinicius alweer nodig om op de scheidsrechter te gaan schreeuwen (waar hij dankzij Mbappé weer mee wegkwam, want hij had al geel), en om de thuissupporters te beledigen door "A Segunda" te gaan roepen. Om dan na de match trots een foto van zichzelf te posten met "zo ben ik nu eenmaal". Gelukkig dat die van Oviedo enkel "tonto" riepen, of de show was alweer begonnen.