Kwartfinale: België - Spanje - Vrijdag 10 Juli 21h

Wat denkt ge?

• Totaal aantal stemmers
    172
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Ik kan er mee leven, na de hopeloze groepsfase toch drie betere wedstrijden gezien.

Over Garcia z'n wissels gaat nog veel gesproken worden, tegen Senegal pakte het per toeval goed uit maar op het einde van de rit is Garcia hopeloos gebuisd.

Net als Doku trouwens, waanzinnige speler maar die was beter bij vrouw en kind gebleven. Heeft niets laten zien jammer genoeg.

Flater van Garcia met inbreng Witsel vr Hans, en laten staan Doku, en flater van Lammens. Zonde, had niet gemoeten. Tot de 60e minuut had je het gevoel dat er meer inzat. Na de vreemde wissels niet meer.

En toch ook wel heel wat pech he, met uitvallen Onana, Tiele en Courtois.

Echt zonde, toch echt teleurgesteld.

Kunt de trainer niks verwijten. Absoluut geniaal WK. Enige is de keeper deze match. Doku was niet slecht vandaag. Veel gevaar van hem. Dit had zo hard verlengingen moeten zijn. En als ge dan verliest met een schoon goal is het zo. Dit is zo fucking zuur.

Ik kan er mee leven, na de hopeloze groepsfase toch drie betere wedstrijden gezien.

Over Garcia z'n wissels gaat nog veel gesproken worden, tegen Senegal pakte het per toeval goed uit maar op het einde van de rit is Garcia hopeloos gebuisd.

Net als Doku trouwens, waanzinnige speler maar die was beter bij vrouw en kind gebleven. Heeft niets laten zien jammer genoeg.
Idd, zijn wissels waren toch puur geluk?…

En al dat spel over geweest over Doku en zijn valling dan

Dit Spanje maakt toch weinig kans tegen Frankrijk
Voor mij de grootste teleurstelling van heel het WK. Daar had ik echt veel meer van verwacht.

Die Seys is echt wel een topper. Lamine zat echt in zijn broekzak.
We zijn verder geraakt dan ik gedacht had maar vandaag was toch ook maar plattekes. We hebben eigenlijk niks bijeen gevoetbald. Spanje gewoon meer dan terecht door. Wel jammer door al die blessures en 2 rebounds.

Gewoon een correcte uitslag é. Er zat niet veel meer in. Jammer dat we Tielemans hebben moeten missen... En Doku, tja.
Trossard geraakte ook niet goed in de match, terwijl hij toch een sterke waarde was in de vorige matchen.

Ge moogt naar huis gaan tis hier gedaan 😂 lachen toch, alles leeg binnenst het kwartier. Kutvoetbal. Kga mij hier nog eens goe scheef zuipen, yolo.

Tja, jammer. Weinig toe te voegen aan wat hier gezegd is: wat pech, een flater, vreemde wissels..

Niet het gevoel gehad dat ze echt zijn weg gespeeld en dat er misschien wel meer in zat.

Terug
Bovenaan