Kwartfinale: België - Spanje - Vrijdag 10 Juli 21h

Wat denkt ge?

• Totaal aantal stemmers
    172
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Sterk einde van het WK. Ze hebben gedaan wat er verwacht werd, kwartfinale.

Jammer van de blessures anders had er misschien wel meer in gezeten. Hopelijk heeft iedereen nu wel ingezien dat Doku geen plek heeft in het nationale team. Toch de grootste teleurstelling van het tornooi.

Ze mogen van mijn part verder gaan met Garcia, er is uiteindelijk gepresteerd naar verwachting.

Bon, terechte uitschakeling. Toch 1 goei match gespeeld tegen VS en vandaag niet vernederd dus cava wel. Liever ook nu eruit dan weer tegen die kut Fransen.

Hoe had het eruit gezien als Tielemans niet uitvalt…
Hoe had het eruit gezien als Courtois niet uitvalt…
Hoe had het eruit gezien als Onana niet uitvalt…
Hoe had het eruit gezien als je met Lukebakio ipv Doku begint…
Hoe had het eruit gezien als je Vanaken niet wisselt voor Witsel…

die legendarische wissels van de Rudi waren deze match toch in het voordeel van Spanje, tbh.
spijtig van de blessures van Onana en Tielemans, dat beperkte de opties wel.

maar op geen enkel moment verdienden we vandaag de overwinning

Jammer om er op zo'n manier uit te moeten, maar ze hebben zich kranig verweerd. Na Senegal en de VS dacht ik dat we met Rudi een nieuwe tovenaar hadden, maar vandaag toch weer een aantal vreemde beslissingen genomen eigenlijk.
Als je zo'n Seys ziet spelen vandaag vraag je je toch echt af waarom die nu pas zijn kans kreeg.

Raskin, Mechele, Ngoy toch allemaal zeer verdienstelijk vandaag. Aanvallend helaas veel te zwak. Wat wel grappig is want ik dacht dat veel mensen zeiden dat onze aanval onze grootste troef zou zijn na het pensioen van Kompany, Alderweireld en Vertonghen, en onze verdediging de achilleshiel.

Terug
Bovenaan