Kunnen jullie mijn schoonzus helpen met een like voor een wedstrijd?

Amai, dat is inderdaad lang. Alvast nr 9 van mij erbij. Zou sneller kunnen, maar let er pas op als ik dit topic nog eens zie. Via 4G kan je blijven gaan om de zoveel tijd.
Ja, ik zet ook altijd even op 4G. Ook net nog 1tje gegeven. Mocht je opgeven gezien de tijdsduur, begrijk ik het maar al te goed. Ik ben al supercontent met wat je allemaal gedaan hebt. Ik ga alvast proberen doorgaan, in de hoop dat de andere deelnemers opgeven :woohoo:
 
Ja, ik zet ook altijd even op 4G. Ook net nog 1tje gegeven. Mocht je opgeven gezien de tijdsduur, begrijk ik het maar al te goed. Ik ben al supercontent met wat je allemaal gedaan hebt. Ik ga alvast proberen doorgaan, in de hoop dat de andere deelnemers opgeven :woohoo:
Geen probleem, nr. 10 erbij. Is meer kwestie van er aan te denken, want even wifi uitzetten en die link laden is niet veel moeite.

Als het inderdaad zo lang duurt is het inderdaad gewoon volhouden. Ik vermoed dat de meeste anderen niet de hele tijd stemmen gaan blijven krijgen, maar 1 golf als ze die link eens delen.

Zie je ergens wie er op kop staat?
 
Geen probleem, nr. 10 erbij. Is meer kwestie van er aan te denken, want even wifi uitzetten en die link laden is niet veel moeite.

Als het inderdaad zo lang duurt is het inderdaad gewoon volhouden. Ik vermoed dat de meeste anderen niet de hele tijd stemmen gaan blijven krijgen, maar 1 golf als ze die link eens delen.

Zie je ergens wie er op kop staat?
Ik denk dat ze al die deelnemers manueel moet afgaan.
Ze had me eens 2 gestuurd. Anne boone had er 247 op 1 oktober en een ilse 224. Maar voor zover wij weten is er nergens een overzicht.
 
Nr. 11 in the pocket.
Die Anne Boone is dierenarts, zal vermoedelijk via haar klanten stemmen kunnen ronselen. 😅

Geen overzicht is misschien positief, zo gaan de koplopers mogelijks minder moeite doen als ze moeilijker de competitie kunnen in de gaten houden.

Edit: Nr. 12
 
Laatst bewerkt:
Nr. 11 in the pocket.
Die Anne Boone is dierenarts, zal vermoedelijk via haar klanten stemmen kunnen ronselen. 😅

Geen overzicht is misschien positief, zo gaan de koplopers mogelijks minder moeite doen als ze moeilijker de competitie kunnen in de gaten houden.

Edit: Nr. 12
Zalig! Hier ook nog 2 kunnen doen thx to 4G.
Ja, die dierenarts heeft wel een grote kans om met de hoofdprijs te gaan lopen. Hoewel ze ongetwijfeld het geld ervoor heeft i.t.t tot mijn schoonzus. Maar er nog prijzen waar ze zowiezo wel een redelijk goede kans op maakt. Thx to you :thumb:

Ja, daar heb je wel een goe punt. Ben benieuwd naar de eindstand. Ik hou je zowiezo op de hoogte begin volgend jaar.
 
number-fifteen-made-golden-inflatable-balloons-isolated-white-helium-gold-foil-numbers-party-decoration-anniversary-sign-174049525.jpg
 
Terug
Bovenaan