Knockouts: Kwartfinales

Bref, FIFA heeft exact wat ze willen met Engeland, Spanje, France en Argentina in de halve finale. Mbappe en Messi die schitteren enz. Zijt ma zeker da ze daarop hebben gefapt en hard hebben gejizzed. Belgique en Suisse in de halve finale zou een absolute ramp zijn geweest voor die corrupte smeerlappen
Howkay

Het feit dat Paredes een onterechte gele kaart kreeg
Het is inderdaad wel bizar dat de oorspronkelijke beslissing van de corrupte refs een kaart voor Argentinië is voor een duik van het andere team. Zit Embolo, als Zwitser in de kwartfinale voor zijn land, dan ook mee in het complot? Hoe werkt zoiets toch?

die van Embolo wel want: voor 2de geel en rood kan het wél
Neen, zo werkt het niet en heeft niets met deze fase te maken. Foute info.

het voelt ook gewoon heel voorspelbaar aan sinds de knockouts
ik denk dat bijna alle wedstrijden de ploeg die op voorhand favoriet was, doorgegaan is.
Zuid-Afrika-Canada: winner in blessuretijd
Brazilië-Japan: winner in blessuretijd na favoriet op achterstand
Paraguay-Duitsland: penalty's
Nederland-Marokko: penalty's
Ivoorkust-Noorwegen: winner in laatste tien minuten na favoriet op achterstand
Engeland-Dokter Congo: winner in laatste tien minuten na favoriet op achterstand
België-Senegal: lmao
Portugal-Kroatië: winner in blessuretijd na favoriet op achterstand
Australië-Egypte: penalty's
Argentinië-Kaapverdië: verlengingen
Brazilië-Noorwegen: underdog
Mexico-Engeland: waanzinnige match
Spanje-Portugal: winner in blessuretijd
Argentinië-Egypte: winner in blessuretijd na favoriet op dubbele achterstand
Zwitserland-Colombia: penalty's
België-Spanje: winner in laatste tien minuten
Noorwegen-Engeland: verlengingen
Argentinië-Zwitserland: verlengingen

Wat wilt ge nog meer? Waanzin om te beweren dat dit een heel voorspelbaar WK is sinds de knockouts ...

Als tegenbewijs van de sensor in de bal die niets geregistreerd heeft. Dan kan kan die technologie ook meteen de vuilnisbak in. Er was een andere situatie waar die sensor registreerde dat er nog een speler was geraakt en er dus toch buitenspel was ook al kon je het niet met het blote oog zien. (Portugal? vergeten welke wedstrijd...)
Ge wist zo dat daar ooit eens spel van ging komen omdat het zo onduidelijk was, en nu gebeurt het tegendeel van eerdere fases op dit tornooi: visueel (eerder?) wel met ontkenning van hun technologie. Deze post er al voor gemaakt en ik vind het nog meer kloppen nu. Hoe kan een uittrap van een keeper en controle daarop nu bijna hetzelfde bergje geven als de haardos van een Kroaat, maar een dubbele aanraking bij die tik van de Zweed geeft dan een scherp diagram weer??

Qua beelden, het is inderdaad zo te zien op die BBC replay feature, zelf gecheckt met UK VPN in deze AI-tijden:

En gewone beelden:

Dit ziet er niet goed uit wat mij betreft, maar dat vond ik dus al na Portugal-Kroatië. En niet omdat het Portugal of Engeland "bevoordeelt", maar omdat het qua logica niet klopt en de visuele bewijzen hun eerder tegenspreken. Dit staat in mijn ogen wel nog los van buitenspelhulp met deze technologie bijvoorbeeld, daar zijn die contacten duidelijker dus dat moet niet in dezelfde vuilnisbak als dit gegooid worden.

Bref, FIFA heeft exact wat ze willen met Engeland, Spanje, France en Argentina in de halve finale. Mbappe en Messi die schitteren enz. Zijt ma zeker da ze daarop hebben gefapt en hard hebben gejizzed. Belgique en Suisse in de halve finale zou een absolute ramp zijn geweest voor die corrupte smeerlappen
Vanwaar die frustratie? Over Argentinië kan je nog iets zeggen, maar nu niet dat Engeland, Frankrijk of Spanje hun plek gestolen hebben hé?

Vanwaar die frustratie? Over Argentinië kan je nog iets zeggen, maar nu niet dat Engeland, Frankrijk of Spanje hun plek gestolen hebben hé?
Spanje wel :eviltongue:
gollum-they-stole-it-from-us.png

Hombre da zeg ik toch nie? Ze verdienen zeker hun plaats en zijn de beste ploegen. Ik zeg gewoon dat het de fifa goed uitkomt

Voor de neutrale voetbalfan is het nu ook niet slecht) dat het de eerste keer ooit is) dat iedereen uit de top 4 in de halve finales staat.

Mooie halve finales wel. Vond ik vorig WK een beetje jammer dat je toen Frankrijk-Marokko en Argentinië-Kroatië had, totaal geen spanning aan.

Nu zijn het op zich vier toplanden die het tegen elkaar opnemen. Ik zou niet durven zeggen wat de finale wordt. Geen enkele affiche zou me verbazen op 't einde van de rit. Ik hoop zelf op Frankrijk - Engeland. Mbappé vs Jude :love:

Mooie halve finales wel. Vond ik vorig WK een beetje jammer dat je toen Frankrijk-Marokko en Argentinië-Kroatië had, totaal geen spanning aan.

Nu zijn het op zich vier toplanden die het tegen elkaar opnemen. Ik zou niet durven zeggen wat de finale wordt. Geen enkele affiche zou me verbazen op 't einde van de rit. Ik hoop zelf op Frankrijk - Engeland. Mbappé vs Jude :love:
Ik hoop op Spanje - Argentinië :) Maar zoals je zegt, kan alle kanten opgaan. Als ik moet gokken, denk ik Frankrijk - Argentinië met Frankrijk dat wereldkampioen wordt.

Hopen dat Jude trouwens zijn verontschuldigingen heeft aangeboden aan Tuchel, anders start hij mogelijk wel is op de bank.

En, hoe was dit nu achteraf gezien? Gelooft ge nog steeds wat ge hier postte en heeft de corrupte spelleiding het gewoon slecht gedaan? Of gelooft ge het nog steeds maar denkt ge dat ze niets gedaan hebben omdat het anders zou opvallen, ook al kozen ze voor een volledig Argentijns team? Of waart ge gewoon fout vooraf?
en wat is je uitleg na het debacle met Zwitserland? :s

Ik hoop op Spanje - Argentinië :) Maar zoals je zegt, kan alle kanten opgaan. Als ik moet gokken, denk ik Frankrijk - Argentinië met Frankrijk dat wereldkampioen wordt.

Hopen dat Jude trouwens zijn verontschuldigingen heeft aangeboden aan Tuchel, anders start hij mogelijk wel is op de bank.
Zou idd wel eens rematch Frankrijk-Argentinië kunnen zijn. Zie Frankrijk deze keer wel gewoon winnen. Ze zijn de topfavoriet en de andere 3 ploegen spelen toch nog een niveau lager.

Zou natuurlijk best wel eens kunnen, maar dat Argentinië presteert nu toch al drie wedstrijden op rij serieus ondermaats. Net een uitgebreide samenvatting gezien en tot aan die rode kaart hebben ze amper kansen gehad. Het was toen op dat moment ook één en al Zwitserland wat de klok sloeg. Je zou denken dat het geluk wel eens stopt zeker? Als die dat niveau doortrekken dan zie ik Engeland gewoon winnen. Maar het blijft Argentinië uiteraard.

Die actie van Embolo is trouwens één van de domste dingen die ik al gezien heb op een voetbalveld, tjongejonge. Nergens voor nodig.

Zou natuurlijk best wel eens kunnen, maar dat Argentinië presteert nu toch al drie wedstrijden op rij serieus ondermaats. Net een uitgebreide samenvatting gezien en tot aan die rode kaart hebben ze amper kansen gehad. Het was toen op dat moment ook één en al Zwitserland wat de klok sloeg. Je zou denken dat het geluk wel eens stopt zeker? Als die dat niveau doortrekken dan zie ik Engeland gewoon winnen. Maar het blijft Argentinië uiteraard.

Die actie van Embolo is trouwens één van de domste dingen die ik al gezien heb op een voetbalveld, tjongejonge. Nergens voor nodig.
Met Argentinië weet je nooit, ook wel liever Engeland maar die match kan alle kanten uit. Wss een gesloten match en ergens een lucky goal of penaltys. Met de nodige brute tackels ondertussen. Gezien door de VAR of niet.

Zuid-Afrika-Canada: winner in blessuretijd maar wel de favoriet voor de wedstrijd
Brazilië-Japan: winner in blessuretijd na favoriet op achterstand maar wel de favoriet voor de wedstrijd
Paraguay-Duitsland: penalty's idd de duidelijke uitzondering die ik vermeld had
Nederland-Marokko: penalty's idd één van de wedstrijden die ik vermeld had waar de favoriet discutabel was
Ivoorkust-Noorwegen: winner in laatste tien minuten na favoriet op achterstand maar wel de favoriet voor de wedstrijd
Engeland-Dokter Congo: winner in laatste tien minuten na favoriet op achterstand maar wel de favoriet voor de wedstrijd
België-Senegal: lmao maar wel de favoriet voor de wedstrijd
Portugal-Kroatië: winner in blessuretijd na favoriet op achterstand maar wel de favoriet voor de wedstrijd
Australië-Egypte: penalty's maar wel de favoriet voor de wedstrijd
Argentinië-Kaapverdië: verlengingen maar wel de favoriet voor de wedstrijd
Brazilië-Noorwegen: underdog had ook debatable kunnen zijn, want voor mij was Noorwegen favoriet, Brazilië speelde niet op niveau
Mexico-Engeland: waanzinnige match maar wel de favoriet voor de wedstrijd
Spanje-Portugal: winner in blessuretijd ok, ook een debatable wedstrijd, maar Spanje toch de betere ploeg
Argentinië-Egypte: winner in blessuretijd na favoriet op dubbele achterstand maar wel de favoriet voor de wedstrijd en toch discutabele fases
Zwitserland-Colombia: penalty's ook zo'n wedstrijd die ik had vermeld als debatable favoriet
België-Spanje: winner in laatste tien minuten maar wel de favoriet voor de wedstrijd
Noorwegen-Engeland: verlengingen maar wel de favoriet voor de wedstrijd (en ook discutabele fases)
Argentinië-Zwitserland: verlengingen maar wel de favoriet voor de wedstrijd

Wat wilt ge nog meer? Waanzin om te beweren dat dit een heel voorspelbaar WK is sinds de knockouts ...
van de matchen die ge hier noemt heeft 14 keer de ploeg die op voorhand favoriet was gewoon gewonnen he, of dat nu in de reguliere tijd is, in blessure tijd, of verlengingen (en allez, dat de ploeg op voorsprong na 80 minuten in elkaar stort, is nu geen argument dat het voorspelbaar is)
de matchen die ik hier gezegd had waar het debatable (en meer in evenwicht) was, zijn op penalty's uitgedraaid

ja, dat vind ik voorspelbaar. buiten Paraguay - Duitsland, en ik zal u Brazilië - Noorwegen ook nog geven, is er geen enkele stunt of verrassing geweest.
elke keer heeft de favoriet een nederlaag kunnen vermijden, enkel bij de meest gelijke matchen is het op penalty's uitgedraaid.

ik vind dat absoluut niet waanzinnig om dat voorspelbaar te noemen. dat er entertainende matchen tussen zaten, heeft daar imo niks mee te maken

Als we alle dubbeltjes op een kant en enkele uitzonderingen er uit halen is het heel voorspelbaar. Ja, dat is ook wel hoe statistiek/logica/... werkt. Niet?

Als je achteraf wat outliers er uit gaat halen en enkel kijkt naar de resteren de set dan is het resultaat inderdaad voorspelbaar. Dat zal meestal zo zijn.

Als Duitsland één upset doet tegen Frankrijk en voor de rest wat andere muntjes anders vallen is de finale 4 Duitsland, Portugal, Noorwegen, Columbia bv. Was het dan ook voorspelbaar? Waarom niet? Waarom wel? Ook maar één upset (tegen dit sterk Frankrijk) en verder gewoon wat dubbeltjes die anders gevallen zijn?

Je zou kunnen stellen "er zijn minder upsets geweest" of "er is toch geen dark horse verder doorgestoten tot de halve finales". Misschien bedoel je dat. Maar voorspelbaar vind ik toch ook een vreemde term.

Puur qua uitslagen heeft ie toch gelijk? De hoger ingeschatte ploeg is bijna altijd door gegaan. Dat staat los van spannende matchen of niet.

Terug
Bovenaan