Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze was toch wel overduidelijk hoor en wat moeten ze dan doen als die beelden worden getoond, gewoon zo laten gaat dan ook niet meer. Echt 1 van de vreemdste schwalbes dat ik ooit heb gezien.Ja ik vind het wel dom, maar om daar nu geel voor te geven mag je iedere match 10 kaarten trekken zo.
Je kunt toch niet ontkennen dat dit wk toch veel beslissingen in voordeel van Argentinië zijn.Tja, schwalbe. En als iemand een tweede gele kaart kan geven waar rood op volgt mag de VAR ingrijpen. Maar goed, leg het maar niet op de speler, maar op Argentinië.
Tjah moet iedere match dan 10 gele kaarten gegeven worden dit gebeurt in iedere match, doodzonde voor de match, ik zeg niet dat het niet terecht is maar er zijn veel discutabele fases geweest dit wk waar ik toch mijn bedenkingen bij heb.Deze was toch wel overduidelijk hoor en wat moeten ze dan doen als die beelden worden getoond, gewoon zo laten gaat dan ook niet meer. Echt 1 van de vreemdste schwalbes dat ik ooit heb gezien.
Overdrijven is ook een kunst, op deze positie en als je al een gele kaart hebt dan is het gewoon heel dom.Tjah moet iedere match dan 10 gele kaarten gegeven worden dit gebeurt in iedere match, doodzonde voor de match, ik zeg niet dat het niet terecht is maar er zijn veel discutabele fases geweest dit wk waar ik toch mijn bedenkingen bij heb.
Ik kan dat wel ontkennen.Je kunt toch niet ontkennen dat dit wk toch veel beslissingen in voordeel van Argentinië zijn.
Ja als jij dat vind goes voor u, maar genoeg beslissingen in het voordeel van Argentinië daar juist ook weer lionel loopt gewoon op een Zwitser vrije trap voor Argentinië.Ik kan dat wel ontkennen.
Ze hebben ook op België liggen kutten over die penalty tegen Senegal.
Daar kan je nog obstructie voor fluiten. Jashari donkergele kaart kunnen we vergeten?Ja als jij dat vind goes voor u, maar genoeg beslissingen in het voordeel van Argentinië daar juist ook weer lionel loopt gewoon op een Zwitser vrije trap voor Argentinië.
Wat een goal zeg.
Zo kunt ge blijven discuteren eh loopt er gewoon boenk op, sheids heeft dit niet gezien dus totaal anders maar soit.Daar kan je nog obstructie voor fluiten. Jashari donkergele kaart kunnen we vergeten?