Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de laatste jaren altijd een handbagagekoffer en rugzak mee afmetingen schelen een klein beetje van maatschappij tot maatschappij maar heb er nog nooit problemen mee gehad van Ryanair tot Qatar Airways en alles "ertussen".Binnenkort op business trip... Ik dacht eerst bagage in te checken, maar uiteindelijk krijg ik wel alles in handbagage koffer.
Mijn vraag: Als ik mijn handbagage koffer heb (dus met kledij en dergelijke), mag ik dan nog apart een rugzak meenemen met daarin de laptop en mijn handtas)?
De koffer zou dan in de vliegtuigbakjes gaan en de rugzak onder mijn stoel.
afaik, nope.Wat ik nu nooit weet: scheerapparaat (elektrisch): dient dit ook uit de koffer gehaald te worden bij de controle op vliegveld ?

Niets mis mee voor binnen Europa.Iemand al gevlogen met Air Europa?
Als hun website een voorbode is van de vlucht gaat het dramatisch worden.
Reservatie beheren: ik wil een stoel reserveren. 9 van de 10 keer komt de knop niet tevoorschijn
Die ene keer dat het wel komt krijg ik een foutmelding "reservatie niet gevonden, neemt contact op met.."
1x op 3 dagen ben ik tot aan het seatplan geraakt maar toch dacht ik "achja nog tijd"![]()

Madrid - Lima. +11uNiets mis mee voor binnen Europa.
Lange afstand beter vermijden, is een beetje long distance Ryanair. Zat eens op een vlucht Madrid-Buenos Aires zonder individueel entertainment![]()
blijkbaar ook 3 mogelijke confeguraties in die dreamlinerBen met hun naar Colombia gevlogen in 2019 en dat was een absolute nachtmerrie (en ik klaag normaal nooit van vluchten). Het vliegtuig zat tjokvol met jankende krijsende kinderen en Colombiaanse ouders die zich daar geen bal van aantrokken. Was een ware hel.Iemand al gevlogen met Air Europa?
Moet zeggen, op zich cva. Geen KLM of Emirates, maar kon erger.Ben met hun naar Colombia gevlogen in 2019 en dat was een absolute nachtmerrie (en ik klaag normaal nooit van vluchten). Het vliegtuig zat tjokvol met jankende krijsende kinderen en Colombiaanse ouders die zich daar geen bal van aantrokken. Was een ware hel.
In Colombia dan een Duitse expat tegengekomen die me zei dat ik nooit moet vliegen met Air Europa, omdat ze een slechte naam hebben.
Mijn zus vliegt in november naar Bali. De vlucht is vanuit Amsterdam maar start vanuit Antwerpen-central, dus eerst TGV op en dan uren wachten in Schiphol. Nu zei dacht om gewoon rechtstreeks naar Schiphol te gaan, maar naar mijn weten moet je wel degelijk de treinrit nemen anders zijn je vluchten no-shows. Of is bijvoorbeeld voldoende om het ticket op te halen in Antwerpen of moet dit effectief afgestempeld zijn?
Mijn zus vliegt in november naar Bali. De vlucht is vanuit Amsterdam maar start vanuit Antwerpen-central, dus eerst TGV op en dan uren wachten in Schiphol. Nu zei dacht om gewoon rechtstreeks naar Schiphol te gaan, maar naar mijn weten moet je wel degelijk de treinrit nemen anders zijn je vluchten no-shows. Of is bijvoorbeeld voldoende om het ticket op te halen in Antwerpen of moet dit effectief afgestempeld zijn?
Mijn vrouw is vorig jaar met een collega naar Helsinki geweest, ik had voor haar een vlucht geboekt rechtstreeks uit Schiphol met KLM, die collega had een vlucht geboekt vanuit Eindhoven, maar dat was dus een bus vanuit Eindhoven naar Schiphol en dan dezelfde vlucht. Die MOEST die bus nemen tot in Schiphol, anders was het no-show.Zelf geen ervaring mee maar lijkt mij straf, een vliegticket staat toch los van uw treinticket? Hoe je in Schiphol geraakt speelt geen rol lijkt mij?
Mijn vrouw is vorig jaar met een collega naar Helsinki geweest, ik had voor haar een vlucht geboekt rechtstreeks uit Schiphol met KLM, die collega had een vlucht geboekt vanuit Eindhoven, maar dat was dus een bus vanuit Eindhoven naar Schiphol en dan dezelfde vlucht. Die MOEST die bus nemen tot in Schiphol, anders was het no-show.

Vermoedelijk om specifiek klanten uit Belgie te lokken en is de treinrit een vorm van controle, anders zouden die Nederlanders natuurlijk allemaal vanuit 'Antwerpen' reizen als de tickets een stuk goedkoper zijn en dan de treinrit skippen en rechtstreeks vanuit Amsterdam vertrekkenOk, ik neem mijn woorden terug
Blijf het vreemd vinden alleszins maar er zal wel een reden achterzitten wss.
Vorig naar een trip naar Oslo geboekt via KLM, de Eurostar/Thalys vanuit Antwerpen naar Schiphol + de vliegtrip van Schiphol naar Oslo was goedkoper dan enkel de vliegtrip Schiphol-Oslo via KLM, maar je moet dus inderdaad je treinticket laten scannen door de conducteur (moet je ook expliciet opzoeken want die komt niet altijd langs), anders werkt je vliegticket niet in Schiphol. In de heen rit is dit wel wat moeilijk want we waren 6uur op voorhand in Schiphol. Voor de terugrit hebben gewoon de Eurostar een paar uur vroeger genomen, de conducteur had er ook geen problemen mee, ook al was dit met plaatsreservatie.Mijn zus vliegt in november naar Bali. De vlucht is vanuit Amsterdam maar start vanuit Antwerpen-central, dus eerst TGV op en dan uren wachten in Schiphol. Nu zei dacht om gewoon rechtstreeks naar Schiphol te gaan, maar naar mijn weten moet je wel degelijk de treinrit nemen anders zijn je vluchten no-shows. Of is bijvoorbeeld voldoende om het ticket op te halen in Antwerpen of moet dit effectief afgestempeld zijn?
Niets mis mee voor binnen Europa.
Lange afstand beter vermijden, is een beetje long distance Ryanair. Zat eens op een vlucht Madrid-Buenos Aires zonder individueel entertainment![]()
So far so good met Air EuropaBen met hun naar Colombia gevlogen in 2019 en dat was een absolute nachtmerrie (en ik klaag normaal nooit van vluchten). Het vliegtuig zat tjokvol met jankende krijsende kinderen en Colombiaanse ouders die zich daar geen bal van aantrokken. Was een ware hel.
In Colombia dan een Duitse expat tegengekomen die me zei dat ik nooit moet vliegen met Air Europa, omdat ze een slechte naam hebben.

Hier laten we dat gewoon openstaan.Als je voor 2 a 3 weken op verlof gaat, wat doen jullie dan met de watertoevoer en boiler?
Sluiten jullie de watertoevoer af en laten jullie de boiler aan, of schakelen jullie de boiler ook uit?