Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goh, er wordt misschien toch wel snel met 'victim blaming' gegooid.Volgens de burgemeester van Beveren zou niet met onbekenden afspreken al veel kunnen voorkomen jongens.
Sterk staaltje victim blaming
Straks krijgt em postuum nog een Corona boete
Ik ga hier weer de minst sympathieke uithangen maar ik kan me er niet van ontdoen dat in gay middens het wel ok is om met wildvreemden af te spreken om gewoon sex te hebben? Das toch keigevaarlijk? Wat voor volk kom je tegen? Soa's, regelrechte homohaters...etc...Volgens de burgemeester van Beveren zou niet met onbekenden afspreken al veel kunnen voorkomen jongens.
Sterk staaltje victim blaming
Straks krijgt em postuum nog een Corona boete
Als ik de verhalen en stunten in een ander topic er op na lees wordt dat toch niet enkels door gays gedaan.Ik ga hier weer de minst sympathieke uithangen maar ik kan me er niet van ontdoen dat in gay middens het wel ok is om met wildvreemden af te spreken om gewoon sex te hebben? Das toch keigevaarlijk? Wat voor volk kom je tegen? Soa's, regelrechte homohaters...etc...
Ja want one night stand komen echt niet voor bij niet homo's.Ik ga hier weer de minst sympathieke uithangen maar ik kan me er niet van ontdoen dat in gay middens het wel ok is om met wildvreemden af te spreken om gewoon sex te hebben? Das toch keigevaarlijk? Wat voor volk kom je tegen? Soa's, regelrechte homohaters...etc...
Ooit al van Tinder gehoord?Ik ga hier weer de minst sympathieke uithangen maar ik kan me er niet van ontdoen dat in gay middens het wel ok is om met wildvreemden af te spreken om gewoon sex te hebben? Das toch keigevaarlijk? Wat voor volk kom je tegen? Soa's, regelrechte homohaters...etc...
Tenzij je in een klooster woont komt casual sex wel veel vaker voor dan enkel in "gay middens". Moesten heteromannen niet afhankelijk zijn van vrouwen (die daar veel minder voor open staan), dan lagen de bossen al lang bezaaid met condooms. Gays zijn gewoon mannen, daarom dat die dat vaak doen.Ik ga hier weer de minst sympathieke uithangen maar ik kan me er niet van ontdoen dat in gay middens het wel ok is om met wildvreemden af te spreken om gewoon sex te hebben? Das toch keigevaarlijk? Wat voor volk kom je tegen? Soa's, regelrechte homohaters...etc...
Kijk dat is een antwoord waar ik me kan in vinden.Tenzij je in een klooster woont komt casual sex wel veel vaker voor dan enkel in "gay middens". Moesten heteromannen niet afhankelijk zijn van vrouwen (die daar veel minder voor open staan), dan lagen de bossen al lang bezaaid met condooms. Gays zijn gewoon mannen, daarom dat die dat vaak doen.
Het is een (fout) clichébeeld dat homo's meer wisselende of vluchtige contacten zouden hebben dan niet-homo's.Tenzij je in een klooster woont komt casual sex wel veel vaker voor dan enkel in "gay middens". Moesten heteromannen niet afhankelijk zijn van vrouwen (die daar veel minder voor open staan), dan lagen de bossen al lang bezaaid met condooms. Gays zijn gewoon mannen, daarom dat die dat vaak doen.
Fout.Het is een (fout) clichébeeld dat homo's meer wisselende of vluchtige contacten zouden hebben dan niet-homo's.
Promiscuity - Wikipedia
en.wikipedia.org
Ook voor jou:Was er een allochtoon in elkaar geslagen stond er al een gans psychologisch portret over de daders en hun familie in de krant.
Van mij mogen ze ofwel altijd de naam er in zetten, ofwel nooit de naam er in zetten, gelijk van welke origine de dader is.Ook voor jou:
Naam staat er in: Heksenjacht weer!
Naam staat er niet in: We mogen het weer niet weten!
Niet dat de media zaken moet achterhouden maar dat zal ook wel wat komen de reactie van veel mensen op de publicatie van zo'n gegevens. Als de dader Tom heet gaan die mensen niet reageren met, "Vlamingen zijn klootzakken", ze gaan gewoon denken dat Tom een klootzak is. Als de dader Mohammed heet gaan ze daarentegen dat wel als een probleem met een hele bevolkingsgroep zien ipv gewoon te concluderen dat Mohammed een klootzak is.Van mij mogen ze ofwel altijd de naam er in zetten, ofwel nooit de naam er in zetten, gelijk van welke origine de dader is.
Jouw reply is weer eens het beste wat je te bieden hebt.
Idd. Iedereen gelijk voor de wet zeggen ze, maar eigenlijk maken ze gewoon dezelfde fouten als diegenen die ze terecht willen wijzen.Ik hoor altijd maar blabla over minderheden in de verf zetten en what not.
Maar blijkbaar kunnen alleen vrouwen verkracht worden want ja het is in 't kader van Internationale vrouwendag dat 't journaal De Croo gaat interviewen en hij de middelen voor de bestrijding tegen seksueel misbruik gaat optrekken.
Met de hele tijd de banner "internationale vrouwendag" prominent in beeld.
Terwijl toch +/- 10% van de slachtoffers mannen zijn.
Enfin ik word dagelijks om de oren geslagen met diversiteit, overal moet elk groepje vertegenwoordigd worden in reclames, series,... Ofwel gaat twitter wat van zijne tak maken. Zeker als je een flauw mopke maakt!
Maar dat 1 op 10 slachtoffers van seksueel geweld mannen zijn dat is dan weer geen punt.

Ik hoor altijd maar blabla over minderheden in de verf zetten en what not.
Maar blijkbaar kunnen alleen vrouwen verkracht worden want ja het is in 't kader van Internationale vrouwendag dat 't journaal De Croo gaat interviewen en hij de middelen voor de bestrijding tegen seksueel misbruik gaat optrekken.
Met de hele tijd de banner "internationale vrouwendag" prominent in beeld.
Terwijl toch +/- 10% van de slachtoffers mannen zijn.
Enfin ik word dagelijks om de oren geslagen met diversiteit, overal moet elk groepje vertegenwoordigd worden in reclames, series,... Ofwel gaat twitter wat van zijne tak maken. Zeker als je een flauw mopke maakt!
Maar dat 1 op 10 slachtoffers van seksueel geweld mannen zijn dat is dan weer geen punt.
Ik denk dat de gemiddelde case van seksueel geweld tegen vrouwen dan ook van een totaal andere orde is dan die tegen mannen.
In de bossen getrokken worden of gedrogeerd worden om daarna wakker te worden met 2 man op u, ik hoor het niet vaak gebeuren bij mannen.
Prioriteiten.
Omgekeerd: is het zo vreemd dat ze op "dag van X" een issue aankaarten wat in de overgrote meerderheid van de gevallen X als slachtoffer heeft? Is toch een beetje spijkers op laag water zoeken hoor.
Like, het is niet dat ze op de internationale seksueel-misbruik dag het enkel hebben over vrouwen, dan zou ik er nog kunnen inkomen.