Ik kon toch ook gewoon teken aan het doen zijn op iemand dat die mag oversteken?Da's ook manipuleren, hoor?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kon toch ook gewoon teken aan het doen zijn op iemand dat die mag oversteken?Da's ook manipuleren, hoor?

"Op de E40 meneer ?"Ik kon toch ook gewoon teken aan het doen zijn op iemand dat die mag oversteken?![]()
Hmmm zou kunnen. Is wel een gewoon Belgisch gsm nr.Da's ook manipuleren, hoor?
Edit: Dat gaat dus om de wetgeving voordien. Daarom niet na de verandering, dat weet ik niet.
@StruikGewas Een tijdje geleden was er zo'n ding gaande, waarin het de bedoeling is dat je zou terugbellen en dat was dan heel duur.
In het artikel staat nochtans duidelijk dat de gsm in de houder moet als je deze als muziekspeler of gps gebruikt. Dus als je bv Waze op hebt staan moet die in de houder.Nee, zodra je hem hem aansluit met een kabel moet het 'in een daartoe bestemde houder', ook al bedien je de gsm bijv via de touchscreen van de auto. Uw middenconsole is geen houder.
Hmmm zou kunnen. Is wel een gewoon Belgisch gsm nr.
0499 nummer..0460 nummer? Het is een plaag tegenwoordig. Moet er elke dag blokkeren.
Bwa.Qua doemdenken kan dit natuurlijk wel al tellen![]()
Dat ziet daar inderdaad niet goed uit. Nog niet geweest, maar stond altijd wel ergens op mijn bucket list. Het kan snel verkeren.Sri Lanka is failliet.
![]()
Sri Lanka defaults on debt for first time in its history
The governor of the country's central bank and two major credit rating agencies said it has defaulted.www.bbc.com
Ik was er laatst in 2016. Een zeer fijne reis met goed herinneringen. Een speciaal land met een interessante geschiedenis. Bijzonder spijtig om te zien hoe het nu in anarchie is afgegleden.
Je hebt ook voice controlIk kon toch ook gewoon teken aan het doen zijn op iemand dat die mag oversteken?![]()

Met een 4-jarige for god sake…![]()
Man die seks wou met 4-jarig meisje dan toch niet aangehouden, wel vrij onder voorwaarden
De 21-jarige man uit Dadizele die een jonge mama had gevraagd of hij seks mocht hebben met haar <a href="https://www.hln.be/kortrijk/man-21-aangehouden-die-4-jarig-dochtertje-van-alleenstaande-mama-wil-misbruiken-kan-ik-haar-huren~acd86530/" target="_blank">dochtertje van 4</a>, zit dan toch...www.hln.be
Wat is er mis met sommige mensen. Moet spontaan denken aan de zanger van Lost Prophets
Prachtig land inderdaad.Dat ziet daar inderdaad niet goed uit. Nog niet geweest, maar stond altijd wel ergens op mijn bucket list. Het kan snel verkeren.
Met een 4-jarige for god sake…
Ik wil mij zelfs niet voorstellen hoe die kerel dat überhaupt in zijn werk ziet gaan, maar dat is gewoon ranzig, smerig, pervers, ziekelijk,…
Een persoon met zulke gedachten heeft echt hulp nodig.
Het is niet omdat je veel verdient, dat je daardoor niet meer zwaar belast wordt natuurlijk.En maar collectief klagen dat we zo zwaar belast worden. Als we daadwerkelijk zo zwaar belast worden, van waar komt al dat geld dan uit de lucht vallen om dat tweede verblijf te kopen?
Helemaal akkoord met de sense of urgency, we gaat vooral in de zorg toch echt wel geconfronteerd worden met schrijnende situaties (of worden dat al).Man, die berichten de laatste tijd:
- Chronisch geldtekort in gans de zorgsector. Denk aan: uw (groot)moeder die niet eens op tijd en stond gewassen kan worden, die niet de nodige zorgen krijgt, laat staan de nodige uitdagingen krijgt, uw kleine die bijna verwaarloosd wordt, ...
- Chronisch geldtekort in het onderwijs. Denk aan: onze enige grondstof, onze enige troef.
- Chronisch geldtekort voor onze defensie: Denk aan: onze brandverzekering voor wanneer het écht eens fout gaat, en dat hoeft niet eens zo'n virtueel scenario te zijn zoals de Russen ons hebben duidelijk gemaakt.
- Chronisch geldtekort voor de politie. Denk aan: er is zelfs geen capaciteit meer genoeg om zware criminaliteit (!) aan te pakken. Lichte criminaliteit krijgt men niet onder controle en laat men gewoon betijen. Parkeerticketjes worden geoutsourcet naar private partijen, maar zij mogen niet handhaven bij parkeerovertredingen waardoor je daar een de facto straffeloosheid ziet.
- Chronisch geldtekort bij justitie: straffen van minder dan 3 jaar gevangenis worden gewoon niet uitgezeten omdat er geen plaat is. Er is een chronisch tekort aan gesloten instellingen. Er is geen capaciteit bij het parket om alles te vervolgen.
Hallo?! Ziet dan niemand de sense of urgency?!
De staat moet dringend en grondig hervormen, een quasi tabula rasa waarbij men enkel nog focust op zijn kerntaken zoals hierboven.
En unpopular opinion: onze hogere middenklasse leeft boven zijn stand. *Zoekt dekking*
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar zelf behorende tot de hogere middenklasse, en heel veel vrienden en kennissen met ons, moet ik vaststellen dat we allemaal begin de 30 zijn en het voornaamste gespreksonderwerp is welke tweede verblijf, opbrengsteigendom we willen kopen. Is dat eigenlijk normaal?! En maar collectief klagen dat we zo zwaar belast worden. Als we daadwerkelijk zo zwaar belast worden, van waar komt al dat geld dan uit de lucht vallen om dat tweede verblijf te kopen?
Het is zogezegd crisis. We worden zogezegd gigantisch hard belast. Zouden we dan niet moeten krabben om onze eerste eigendom überhaupt af te betalen (zoals in veel landen al een hele verwezenlijking is)?
België, door Nederlanders vaak het land genoemd van de arme staat en zijn rijke inwoners.
Erfenissen en schenkingen door vorige generaties die sinds de oorlog elke centiem in vier beten en opgepot hebben dat het niet schoon was.Als we daadwerkelijk zo zwaar belast worden, van waar komt al dat geld dan uit de lucht vallen om dat tweede verblijf te kopen?
Man, die berichten de laatste tijd:
- Chronisch geldtekort in gans de zorgsector. Denk aan: uw (groot)moeder die niet eens op tijd en stond gewassen kan worden, die niet de nodige zorgen krijgt, laat staan de nodige uitdagingen krijgt, uw kleine die bijna verwaarloosd wordt, ...
- Chronisch geldtekort in het onderwijs. Denk aan: onze enige grondstof, onze enige troef.
- Chronisch geldtekort voor onze defensie: Denk aan: onze brandverzekering voor wanneer het écht eens fout gaat, en dat hoeft niet eens zo'n virtueel scenario te zijn zoals de Russen ons hebben duidelijk gemaakt.
- Chronisch geldtekort voor de politie. Denk aan: er is zelfs geen capaciteit meer genoeg om zware criminaliteit (!) aan te pakken. Lichte criminaliteit krijgt men niet onder controle en laat men gewoon betijen. Parkeerticketjes worden geoutsourcet naar private partijen, maar zij mogen niet handhaven bij parkeerovertredingen waardoor je daar een de facto straffeloosheid ziet.
- Chronisch geldtekort bij justitie: straffen van minder dan 3 jaar gevangenis worden gewoon niet uitgezeten omdat er geen plaat is. Er is een chronisch tekort aan gesloten instellingen. Er is geen capaciteit bij het parket om alles te vervolgen.
Hallo?! Ziet dan niemand de sense of urgency?!
De staat moet dringend en grondig hervormen, een quasi tabula rasa waarbij men enkel nog focust op zijn kerntaken zoals hierboven.
En unpopular opinion: onze hogere middenklasse leeft boven zijn stand. *Zoekt dekking*
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar zelf behorende tot de hogere middenklasse, en heel veel vrienden en kennissen met ons, moet ik vaststellen dat we allemaal begin de 30 zijn en het voornaamste gespreksonderwerp is welke tweede verblijf, opbrengsteigendom we willen kopen. Is dat eigenlijk normaal?! En maar collectief klagen dat we zo zwaar belast worden. Als we daadwerkelijk zo zwaar belast worden, van waar komt al dat geld dan uit de lucht vallen om dat tweede verblijf te kopen?
Het is zogezegd crisis. We worden zogezegd gigantisch hard belast. Zouden we dan niet moeten krabben om onze eerste eigendom überhaupt af te betalen (zoals in veel landen al een hele verwezenlijking is)?
België, door Nederlanders vaak het land genoemd van de arme staat en zijn rijke inwoners.
.
)