Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanwaar die haat op Calvo eigenlijk?Goh een politicus met een grote mond natuurlijk. Van een linkse partij dan nog, die zal hier op het forum weinig "fans" vinden.Vanwaar die haat op Calvo eigenlijk?
gebrek aan dossierkennis en gewoon ideologische spreekbuis?Vanwaar die haat op Calvo eigenlijk?

Uw oppervlakte om aan uw benodigde windmolens te komen is nét dat iets groter. En het is dan nog onbetrouwbare energie. Dat men zoveel moeite erin blijft steken is dan ook verbazingwekkend ja. Of gaan ze hopen dat opeens heel belgie ook nog is vol zonnepannelen ligt?Al een geluk dat er in Doel dan zo weinig protest is tegen eventuele uitbreidingen
Mijn punt was vooral dat je mag proberen zetten wat je wil, er zal altijd wel een actiecomité tegen zijn, en dat Groen net daarop proberen aanvallen een bijzonder leeg argument is (en het is niet dat ze de schietschijf niet groot genoeg gemaakt hebben).
Voor serieuze discussies omtrent welke energiecentrale waar moet komen, stel ik voor dat we naar energiethread gaan?
Misschien op punten waarmee hij niet poogt te scoren op tv of radio ja. Hij had maar 3 punten of zo en werd daar altijd op afgemaakt. Hebben ze ondertussen al iets gezegd over het vervangen van de salariswagens?Ik betwijfel dat de gemiddelde Calvo(/groen/links)-basher hier of elders zelf de nodige dossierkennis heeft om dat van Calvo te kunnen zeggen![]()
Wel je hebt gelijk: dewelke inderdaad. Windmolens die nergens kunnen geplaatst worden, zonnepannelen die ons meer kosten dan ons lief is en dan maar volop kiezen voor geen investeringeren meer in nucleaire energie, maar dan wel gascentrales willen bouwen...Welke groene revolutie? Het energietransitiebeleid is het equivalent van een brandend huis te proberen blussen door er 1 flesje water naartoe te gooien. Om dan te concluderen dat blussen niet de oplossing is.

Bij mij is het persoonlijk.Vanwaar die haat op Calvo eigenlijk?
Ik heb een probleem met Calvo ontwikkeld in de laatste verkiezingen, federaal en gemeenteraad. Daar heeft hij resoluut gekozen voor een duidelijke koers: de Theo Francken van Groen. En dat is zowel Groen niet bevallen, als hem niet. Daar is moeilijk nog van terug te komen, imago-gewijs. Maar het imago is niet het probleem dat ik daarmee heb.Ik betwijfel dat de gemiddelde Calvo(/groen/links)-basher hier of elders zelf de nodige dossierkennis heeft om dat van Calvo te kunnen zeggen![]()
Met zijne fiets dan ofzo? Die kerel heeft/had geen rijbewijs.Bij mij is het persoonlijk.
Ooit bijna aangereden door hem, toen hij snel nog straat wilde oversteken. Door het rood dan nog!
Ik was te voet, hij op de fiets.
(true story)
Met zijne fiets dan ofzo? Die kerel heeft/had geen rijbewijs.
Ik denk dat het ook wel te maken heeft met de belerende manier waarop hij vaak sprak. Gezien hij politiek gezien eigenlijk nog een "snotneus" is/was die eigenlijk geen dag in zijn leven had "gewerkt" pakt dat niet zo goed vermoed ik.Ik word warm noch koud van de man, maar de minachting tegenover die man is hier en elders wel heel erg opvallend, en dat lijkt me redelijk hard overdreven.
Daar heb ik om een of andere reden volledig overgelezen. Stom van me.Staat letterlijk in z'n post dat het met de fiets was.