Oldskooler
Well-known member
Geen idee.Hebben we feitelijk iets gehoord van de panama papers? of de paradise papers?
Is daar ooit iets van gevolg aan gegeven? Zijn daar mensen voor gestraft?
Ik ga uit van teleurstelling.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee.Hebben we feitelijk iets gehoord van de panama papers? of de paradise papers?
Ik lees her en der dat er wel extra belastingen wel teruggevorderd zijn maar echte celstraffen of processen niet echt?Geen idee.
Ik ga uit van teleurstelling.
Mijn ex-schoonouders waren ook zo. Vegetarisch want de ecologische voetafdruk en alternatieve mambojambo voor 'gezond' te leven, maar dan wel enkel verwarmen op hout want daardoor spaarden ze veel uit.![]()
Dure gasprijs zorgt voor rush op hout- en pelletkachels: is het ook echt goedkoper? En wordt het milieu deze winter het slachtoffer?
Het is razend druk bij de verkopers van hout- en pelletkachels. Ze getuigen over een spectaculaire stijging van de vraag. De snel oplopende prijs van aardgas maakt gezinnen onrustig. “Mensen zijn op zoek naar verwarming met lage stookkosten.” Klopt dat wel? En wordt het milieu in Vlaanderen deze...www.hln.be
Aan 1 kant klimaatmarsen en gedoe dat de wereld tgv de uitstoot ten onder gaat. En er moet dringend iets aan gedaan worden.
Is er echter een prijsstijging dan is de eerste reactie... ikke zoveel betalen ... de fik in met de bomen en de natuur.
Het zou een Waalse zijn volgens wat ik net op de radio heb gehoord.![]()
1.217 Belgen hebben financiële constructies in belastingparadijzen: prins, ex-voetballer en radiopresentator staan op lijst
Uit een nieuw onderzoek door het Internationaal Consortium van Onderzoeksjournalisten van gelekte documenten blijkt dat zo’n 1.200 Belgen een financiële constructie opgezet hebben in belastingparadijzen. Onder de Belgen onder meer ‘een prins’, ‘een misdaadauteur’ en een ‘Brusselse rapper’...m.nieuwsblad.be
Wie zou die radiopresentator zijn? Dezelfde van de masturbatievideo?
Een prins van België, Allez dat zal zoeken worden om te achterhalen wie dat is![]()
1.217 Belgen hebben financiële constructies in belastingparadijzen: prins, ex-voetballer en radiopresentator staan op lijst
Uit een nieuw onderzoek door het Internationaal Consortium van Onderzoeksjournalisten van gelekte documenten blijkt dat zo’n 1.200 Belgen een financiële constructie opgezet hebben in belastingparadijzen. Onder de Belgen onder meer ‘een prins’, ‘een misdaadauteur’ en een ‘Brusselse rapper’...m.nieuwsblad.be

Er zijn er meer dan je denkt. Een voorbeeldje https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Henri_de_Croÿ-SolreEen prins van België, Allez dat zal zoeken worden om te achterhalen wie dat is![]()
Voor 2018 werd Alex De Kegel tot Prins Carnaval verkozen, in 2019 Bart de Meyst en in 2020 Yvan de Boitselier.Een prins van België, Allez dat zal zoeken worden om te achterhalen wie dat is![]()
Mijn ex-schoonouders waren ook zo. Vegetarisch want de ecologische voetafdruk en alternatieve mambojambo voor 'gezond' te leven, maar dan wel enkel verwarmen op hout want daardoor spaarden ze veel uit.
![]()
idiote ex-collega: "Schaamt gij u niet als bioloog dat ge met een vervuilende diesel* rijdt en nog zoveel vlees eet?**"
* deed merendeel van woonwerkverkeer met de trein, maar soit
** hij was vegetariër, ik eet 1 à 2 keer per week vegetarisch en 1 à 2 keer per week rood vlees, rest gewoon wit
Diezelfde ex-collega at dan wel meer biologisch en reed met een motorfiets, maar deed meerdere korte en lange vliegvakanties per jaar naar Afrika en Azië... terwijl ik in een energiezuinige woning leef, geen vliegreizen deed, autokilometers trachtte te beperken.
Het begrip ecologische voetafdruk is iets wat veel mensen gewoon niet vatten. Zich blindstaren op de opvallende zaken, maar dan wél inderdaad die gezellige houtkachel zetten.
Hmm, alweer een ex-voetballer, maar ondertussen:
![]()
Premier De Croo gaat in tegen vicepremiers en raakt amper aan gunstregime voetballers
Premier Alexander De Croo wil jaarlijks 30 miljoen euro ophalen door te knippen in het sociale en fiscale voordeel van voetballers. Alleen is er in die voordelen veel meer te rapen, tot wel 200 miljoen. Bevoegde vicepremiers Vandenbroucke en Van Peteghem wilden dan ook veel meer bijschaven. De...www.nieuwsblad.be
Weeral een heilig huisje dat zo goed als blijft staan. Kwestie van ervoor te zorgen dat de topvoetballers genoeg geld kunnen blijven binnenkrijgen om mee te frauderen.
) is voor de linkse zijde erdoor te jagen.Daar is wel degelijk opvolging aan gegeven: zie https://www.icij.org/investigations...ater-panama-papers-still-having-a-big-impact/Hebben we feitelijk iets gehoord van de panama papers? of de paradise papers?
In the last two years, ten countries, including Australia, Belgium, Denmark, Germany and Italy reported recovering more than $185 million in new money as a result of Panama Papers-inspired investigations. Norway, for the first time, disclosed that it has clawed back almost $34 million. Hundreds of tax probes against individuals and companies remain open, according to reporting gathered by ICIJ and its partners.
Daar is wel degelijk opvolging aan gegeven: zie https://www.icij.org/investigations...ater-panama-papers-still-having-a-big-impact/
Ik lees her en der dat er wel extra belastingen wel teruggevorderd zijn maar echte celstraffen of processen niet echt?

Dat er meer zijn dan enkel de Van Saksen-Coburg dat wist ik nu ook al welEr zijn er meer dan je denkt. Een voorbeeldje https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Henri_de_Croÿ-Solre
Niet dat ik wil zeggen dat het om deze gaat, maar er zijn meer prinselijke families die in België wonen dan het rechtstreeks koningshuis.

ah iets gevonden in + artikel nieuwsblad.Daar is wel degelijk opvolging aan gegeven: zie https://www.icij.org/investigations...ater-panama-papers-still-having-a-big-impact/
“Nadat de Panama Papers aan het licht zijn gekomen, zijn er veel controles, fiscale naheffingen en veel spontane regularisaties geweest”, zegt Maus. “Van die regularisaties verwacht ik deze keer opnieuw een golf. Want je kan het allemaal nog regulariseren zolang je geen brief in de bus gekregen hebt van de fiscus of het parket waarin die aangeven het officieel te zullen controleren. Maar net als bij de Panama Papers zullen er heel wat boetes betaald moeten worden bij die regularisatie. Hoe hoog die kunnen oplopen, hangt af van verschillende factoren, bijvoorbeeld de fiscale verjaring van de inkomstenperiode. Maar als de mensen iets te verbergen hebben, zullen ze wel kiezen voor die regularisatie.”
Ja velen snappen het echt niet. "al die millenia dat de mens al hout stookt en nu opeens zou het slecht zijn?"Mijn ex-schoonouders waren ook zo. Vegetarisch want de ecologische voetafdruk en alternatieve mambojambo voor 'gezond' te leven, maar dan wel enkel verwarmen op hout want daardoor spaarden ze veel uit.

De Tijd bericht een hele week over de belangrijkste en opmerkelijkste Belgische verhalen in de Pandora Papers.

Te veel mensen. De boel trekt het gewoon niet meer. The end.![]()
Dure gasprijs zorgt voor rush op hout- en pelletkachels: is het ook echt goedkoper? En wordt het milieu deze winter het slachtoffer?
Het is razend druk bij de verkopers van hout- en pelletkachels. Ze getuigen over een spectaculaire stijging van de vraag. De snel oplopende prijs van aardgas maakt gezinnen onrustig. “Mensen zijn op zoek naar verwarming met lage stookkosten.” Klopt dat wel? En wordt het milieu in Vlaanderen deze...www.hln.be
Aan 1 kant klimaatmarsen en gedoe dat de wereld tgv de uitstoot ten onder gaat. En er moet dringend iets aan gedaan worden.
Is er echter een prijsstijging dan is de eerste reactie... ikke zoveel betalen ... de fik in met de bomen en de natuur.