Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BV ook maar dat gaat eigenlijk in de portefeuille van de club.1) het gaat om een exceptionele vergoeding en uw % belasting is afhankelijk van uw JAARBEDRAG VAN DE NORMALE BRUTO BEZOLDIGINGEN (maar blijft een voorschot, op einde wordt toch alles op een pot gegooid)
2) Dat gunstregime is voor RSZ, maar BV ook? Of betalen die wel gewoon BV (dat dan door de 'werkgever' slechts heel beperkt doorgestort moet worden, maar dat systeem is voor alle sporters hetzelfde dacht ik)
Maar de atleet betaald wel zijn belastingBV ook maar dat gaat eigenlijk in de portefeuille van de club.
Vrijstelling doorstorting bedrijfsvoorheffing
De schuldenaars van de bedrijfsvoorheffing bedoeld in artikel 270, 1°, WIB 92, die bezoldigingen van werknemers betalen of toekennen aan sportbeoefenaars worden ervan vrijgesteld 80% van die bedrijfsvoorheffing in de Schatkist te storten.
De ingehouden maar niet-doorgestorte bedrijfsvoorheffing voor oudere sportbeoefenaars (die de leeftijd van 26 jaar hebben bereikt op 1 januari van het jaar volgend op het jaar waarin de vrijstelling wordt gevraagd) moet de club besteden aan:
(1) Jonge sportbeoefenaars zijn minder dan 23 jaar oud op 1 januari van het jaar dat volgt op het jaar waarin de vrijstelling gevraagd wordt.
- de opleiding van jonge sportbeoefenaars (1), met name de betaling van bezoldigingen van personen belast met de opleiding, begeleiding of ondersteuning van deze jonge sportbeoefenaars in hun sportbeoefening
- de lonen van de jonge sportbeoefenaars (1)
Dus een speler met 1 miljoen bruto en half miljoen bedrijfsvoorheffing. Daar eindigt uiteindelijk maar 100.000 euro van de schatkist.

Ach, ik dacht van een evenement te gaan organiseren waar ik mij totaal niet aan de wetgeving zal houden, het dan af te blazen, de schuld op de regering steken en dan gewoon 1.8 miljoen binnenrijven omdat ik al wat kosten gemaakt heb.Ik heb het gevonden. Ik ga met mijn klant overeenkomen dat als ik mijn target haal dat ik de gouden medaille krijg en bijhorende "premie"
Taxfree income baby!
Ik zou gewoon u eigen inschrijven als topsporterIk heb het gevonden. Ik ga met mijn klant overeenkomen dat als ik mijn target haal dat ik de gouden medaille krijg en bijhorende "premie"
Taxfree income baby!

Ik zou gewoon u eigen inschrijven als topsporter![]()

Belgisch Kampioen lopende frituurrekening aanleggendat gelooft geen kat![]()
Uit "Huis Gemaakt" heb ik ook geleerd dat een factuur als crowd-funding omschrijven ook belastingsvrij is...Ik zou gewoon u eigen inschrijven als topsporter![]()
Het BK CrowdfundenUit "Huis Gemaakt" heb ik ook geleerd dat een factuur als crowd-funding omschrijven ook belastingsvrij is...
Krijgt ge daar dan geld bij? Aangezien dat dubbel onbelast is?Het BK Crowdfunden
Dat is raar, denk dat je daarmee letterlijk de enige bent die dat niet weetIk begrijp echt niet waarom dat allemaal zo lang moet duren.

Ik kan die mensen wel begrijpen (dat bericht over dierenleed is belachelijk natuurlijk) maar wolven zijn niet echt meer op hun plaats in België anno 2021. Ik kan de frustratie wel snappen als die beesten uw koe of paard komen doden.Man, die reacties op die wolf in Limburg zijn toch echt pijnlijk om te lezen. Hoe dom kunnen mensen nu eigenlijk zijn?
"Dierenleed, dat dier heeft afgezien toen hij werd opgegeten ze!" En een wilde wolf neerschieten is beter hoe?
"Dat ze die wolf zetten waar hij thuis hoort!" ... Zoals ... in de vrije natuur?
Maar die wolf hoort wel thuis in België, dat is zijn natuurlijke habitat. Dat is hetzelfde als zeggen dat we dieren maar moeten laten uitsterven, want ja, we hebben die hun leefgebied ingepalmd en nu passen ze er niet meer.Ik kan die mensen wel begrijpen (dat bericht over dierenleed is belachelijk natuurlijk) maar wolven zijn niet echt meer op hun plaats in België anno 2021. Ik kan de frustratie wel snappen als die beesten uw koe of paart komen doden.
Paart?Ik kan die mensen wel begrijpen (dat bericht over dierenleed is belachelijk natuurlijk) maar wolven zijn niet echt meer op hun plaats in België anno 2021. Ik kan de frustratie wel snappen als die beesten uw koe of paart komen doden.

Die vergoeding wordt door belastingen betaald, dus ze mogen onrechtstreeks zelf betalen voor die vergoeding.Ik snap de frustratie enerzijds, anderzijds wordt ge volledig vergoed én krijgt ge subsidies om omheiningen te zetten. Ja, als ge die dan niet zet ...
Is dat dan geen dierenleed?(dat bericht over dierenleed is belachelijk natuurlijk)