Wat een gezaag over die bejaarde ***** van een Horion zeg. 
Had hij in de VS gewoond dan had hij al lang een spuitje gekregen en lag ie reeds in de kist.
Of "best case" levenslang en levenslang is daar echt levenslang! Amen. Tot het einde.
MAAR de doodstraf bestaat in België niet (meer).
Levenslang bestaat in België ook NIET echt in de zin van dat woord. Dat is hier zo fake als het maar kan zijn.
Er zijn heel weinig mensen die echt levenslang in den bak zitten in België. Je kan ze op één hand tellen.
Mijn persoonlijke mening? "Hang hem op aan de hoogste boom. Liefst bijna 40 jaar geleden al. Hij rapper hoe liever!"
MAAR of je het nu graag hoort of niet. De straffen zijn hier wat ze zijn. Iedereen kan nog zoveel zagen (pagina's lang) als men wil en zijn gal spuwen: Het is oneerlijk dat die **** uit de cel geraakt!!! 100% mee eens. Maar *helaas* het is nu éénmaal zo. Amen. Onze rechtsgang op dat vlak is gewoon niet streng genoeg.
Opmerking: Anderzijds. Als je hoort dat zogezegde seriemoordenaars in de VS na 30+ jaar vrijkomen nadat DNA testen 100% bulletproof aantonen dat ze al die tijd ONSCHULDig in de cel zaten. Dat valt daar ook wel wat over te zeggen.

Had hij in de VS gewoond dan had hij al lang een spuitje gekregen en lag ie reeds in de kist.
Of "best case" levenslang en levenslang is daar echt levenslang! Amen. Tot het einde.
MAAR de doodstraf bestaat in België niet (meer).
Levenslang bestaat in België ook NIET echt in de zin van dat woord. Dat is hier zo fake als het maar kan zijn.
Er zijn heel weinig mensen die echt levenslang in den bak zitten in België. Je kan ze op één hand tellen.
Mijn persoonlijke mening? "Hang hem op aan de hoogste boom. Liefst bijna 40 jaar geleden al. Hij rapper hoe liever!"
MAAR of je het nu graag hoort of niet. De straffen zijn hier wat ze zijn. Iedereen kan nog zoveel zagen (pagina's lang) als men wil en zijn gal spuwen: Het is oneerlijk dat die **** uit de cel geraakt!!! 100% mee eens. Maar *helaas* het is nu éénmaal zo. Amen. Onze rechtsgang op dat vlak is gewoon niet streng genoeg.
Opmerking: Anderzijds. Als je hoort dat zogezegde seriemoordenaars in de VS na 30+ jaar vrijkomen nadat DNA testen 100% bulletproof aantonen dat ze al die tijd ONSCHULDig in de cel zaten. Dat valt daar ook wel wat over te zeggen.
