Ik had dit (ondertussen betalend) artikel gezien. En daar staan meer details in:
“Het is absurd wat ik al twee weken meemaak.” Inge Huylebroeck (43) keerde thuis na een lange werkdag, toen ze in de e-box van haar mama een kil bericht van de overheid vond. Haar vader was de week daarvoor overleden en is intussen ook gecremeerd. “Waarom heeft niemand mij verwittigd? En waar...
www.hln.be
Dusja, er is familie gecontacteerd want zowel de broer als zus waren op de hoogte en waren ermee bezig. Die er mogelijks bij waren in het ziekenhuis waar hij gestorven is en het is die nonkel/tante die beslist hebben om haar niet te contacteren. Ook haar moeder (ex-vrouw vermoed ik) was verwittigd, via eBox, via de voor haar relevante dienst.
En dan ook:
Als er een crematie was + ze er foto's van gezien heeft, dan heeft iemand die ze kent dat geregeld en was die aanwezig. Ik vermoed wederom de broer van haar vader.
En dan uiteindelijk het ergste:
Wat mij toch, gecombineerd met uitgebreid in de gazet te komen + op VTM Nieuws, doet vermoeden dat het meer om aandacht gaat dan iets anders.
Er zijn familieleden gecontacteerd, waaronder haar nonkel en moeder. Enkel hebben die haar niet gecontacteerd of hebben ze het te laat gezien. Alle diensten zijn hun verplichtingen nagekomen. Wat verwacht ze, dat men bij een overlijden de hele stamboom gaat opbouwen en iedereen persoonlijk even contacteert?