En zoals het betaamt bij aandachtszoekende wichten en verwaande nest, komt ze nu uitgebreid haar beklag doen en duwt ze zichzelf nog dieper in de slachtofferrol.
- "Mijn t-shirt was nat van het waterkanon dus in een reflex trek ik die uit om uit te wringen". Een reflex, die pas op gang komt na enkele minuten? Zelfs in haar zatte toestand is dat wel een heel erg trage reflex. Sowieso al kleren uitdoen in een reflex lijkt me een vreemde definitie van "reflex". Ze was gewoon strontzat en had nog geen aandacht genoeg gekregen.
- KO? Als er één reden was waarom ze KO was, dan was het wel van de alcohol als ik haar zo bezig zie op de beelden
- Eventjes ervoor nog de politie gaan provoceren door naar de ordetroepen toe te lopen, handjes in de lucht als teken van geweldloos verzet alsof ze zichzelf de nieuwe Martin Luther King waant. Maar wel de ordediensten zonder reden lopen uitdagen natuurlijk.
- Haar stoer neefje die zegt dat ze haar viseerden. Sure. Als aandachtszoekend wicht zal ze daar wellicht beter van slapen dan van de waarheid, namelijk dat ze haar totaal negeerden.
Zulke mensen zijn echt een pest voor de maatschappij.