Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als dat is om er een youtube filmpje van te maken om anderen aan te zetten om dat ook zo te doen of er geld aan te verdienen.wat wilt ge er anders mee doen?
.Aan de andere kant, dat geld verdwijnt niet zomaar. Dat zorgt voor tijdelijke werkgelegenheid voor honderden mensen en activiteit voor tientallen lokale bedrijven.![]()
'Huwelijk van de eeuw' van miljardairskinderen eindigt met extravagante ceremonie in Mumbai | VRT NWS Nieuws
Na maandenlange festiviteiten zijn de Indiase miljardairskinderen Anant Ambani en Radhika Merchant officieel getrouwd. 'Het huwelijk van de eeuw' is daarmee (bijna) voorbij. Het heeft naar schatting honderden miljoenen euro's gekost en een rist wereldsterren maakte zijn opwachting. Ook...www.vrt.be
Iedereen doet natuurlijk met zijn geld wat ie wil, maar de vraag of het gepast is honderden miljoen te spenderen aan een huwelijksfeest in een land waar honderden miljoenen mensen in armoede leven is een ander iets. Nog vreemder zijn die internationale sterren die op dat Indiaas huwelijk hun opwachting maken, of het feit waarom dit in godsnaam in onze media moet komen.
De mensheid is toch maar iets heel raars hoor.
Want geld investeren is verlies voor de economie?Aan de andere kant, dat geld verdwijnt niet zomaar. Dat zorgt voor tijdelijke werkgelegenheid voor honderden mensen en activiteit voor tientallen lokale bedrijven.
Dus beter dit dan honderden miljoenen oppotten in aandelen of andere financiële instrumenten. Dan heeft niemand buiten de familie er iets aan.
Als ik mijn geld parkeer in pakweg Apple aandelen, creeer ik inderdaad geen rechtstreekse meerwaarde. Geen werkgelegenheid, geen handelsactiviteit. (Als je investeert in een nieuw opkomend bedrijf, of rechtstreeks bijdraagt aan de expansie van een bestaande business, is dat een ander verhaal.)Want geld investeren is verlies voor de economie?
Maar wel onrechtstreekse meerwaarde, en dat komt in het groter plaatje op exact hetzelfde neer.Als ik mijn geld parkeer in pakweg Apple aandelen, creeer ik inderdaad geen rechtstreekse meerwaarde. Geen werkgelegenheid, geen handelsactiviteit. (Als je investeert in een nieuw opkomend bedrijf, of rechtstreeks bijdraagt aan de expansie van een bestaande business, is dat een ander verhaal.)
Vergeijk dat eens met honderd miljoen uitgeven aan een trouw… Dat schaft (tijdelijk) werk aan duizenden locals en tientallen bedrijven (van de bloemist, de installatie van de audioapparatuur, fotografie firma, cateraars, hotels, etc.)
De impact hiervan op de lokale economie in India is dus objectief gezien oneindig veel groter dan wanneer de familie hun geld had zitten oppotten. Ik snap de kritiek dan ook niet. Het niveau van ‘decadentie’ is een discussiepunt dat hier los van staat.
Dat vraag ik dus, wat zegt de wet?wat wilt ge er anders mee doen?
Zo kinderachtig. En dan verbaasd zijn dat mensen een degout krijgen van de politiek.Gezellig, daar in Frankrijk.
En dan is men verwonderd dat extreem rechts nergens toegevingen wil doen. Men doet hier wel hetzelfde als hetgeen men extreem rechts verwijt, namelijk de anderen minderwaardig beschouwen omwille van een persoonlijk iets.Gezellig, daar in Frankrijk.
Ben wel benieuwd naar de exodus van de rijken in Frankrijk. Er was een piste om alles boven de 400k 90% te belasten.En dan is men verwonderd dat extreem rechts nergens toegevingen wil doen. Men doet hier wel hetzelfde als hetgeen men extreem rechts verwijt, namelijk de anderen minderwaardig beschouwen omwille van een persoonlijk iets.
Nog te bezien of dat nieuwe linkse front wel in één stuk in de regering zal geraken.Ben wel benieuwd naar de exodus van de rijken in Frankrijk. Er was een piste om alles boven de 400k 90% te belasten.
https://www.thetimes.com/world/euro...-govern-with-90-percent-tax-on-rich-f39txdmzs
Ze hebben dat al eens geprobeerd onder Hollande, en dat was maar 75% en ze hebben dat bijna meteen moeten verminderen en vrij snel na invoering moeten afschaffen omdat de schade te groot was.Ben wel benieuwd naar de exodus van de rijken in Frankrijk. Er was een piste om alles boven de 400k 90% te belasten.
https://www.thetimes.com/world/euro...-govern-with-90-percent-tax-on-rich-f39txdmzs
Mijn eerste gedacht was dat de Russen hier achter zitten.Grote aanval legt TGV-verkeer in Frankrijk lam, 800.000 reizigers getroffen - Ook luchthaven om “veiligheidsredenen” ontruimd
Gezellig daar in frankrijk. 800.000 reizigers is niet niets en zeker met het wisselweekend en de olympische spelen voor de deur.
Zou om een gecoordineerde aanval met brandstichting van bepaalde infrastructuren gaan.
Zit een buitenlandse actor hierachter of toch eerder interne groeperingen? Ik vermoed het eerste gegeven dit artikel van een paar maand terug.
https://www.ft.com/content/f8207823-f5e1-4caf-934d-67c648f807bf
Zou natuurlijk zeker het moment van maximum impact zijn.Grote aanval legt TGV-verkeer in Frankrijk lam, 800.000 reizigers getroffen - Ook luchthaven om “veiligheidsredenen” ontruimd
Gezellig daar in frankrijk. 800.000 reizigers is niet niets en zeker met het wisselweekend en de olympische spelen voor de deur.
Zou om een gecoordineerde aanval met brandstichting van bepaalde infrastructuren gaan.
Zit een buitenlandse actor hierachter of toch eerder interne groeperingen? Ik vermoed het eerste gegeven dit artikel van een paar maand terug.
https://www.ft.com/content/f8207823-f5e1-4caf-934d-67c648f807bf
Zonder paywal:Kan het niet volledig lezen maar euhm excuseer???
![]()
Na veel protest rond vijfsterrenhotel Botanic Sanctuary regulariseert stad tóch alle bouwovertredingen: "Beslissen zij wat 'ruimtelijke meerwaarde' is?”
Het vijfsterrenhotel Botanic Sanctuary in het hart van Antwerpen zit niet om een bouwovertreding meer of minder verlegen. Onder andere <a...www.hln.be