Kleine nieuwtjes

Zelf jonge kinderen?

Want op Youtubekids vind je bijvoorbeeld ook geen Cemi etcetera, want dat is zogezegd niet voor jonge kinderen bedoeld.

Heb er twee. 3 en 5 jaar oud.
Dus volledig in het Peppa Pig bereik dat ergens van 4 tot 6 jaar loopt.
Op de tablet staat de youtubekids link en dat is oneindig plezier.

Vanaf het lager onderwijs (en uw Cemi) zit je kind op een niveau waarbij heel het internet een probleem is.
Ik zie niet in wat Peppa Pig zo uitzonderlijk maakt op dat WWW.

Vanaf het lager onderwijs (en uw Cemi) zit je kind op een niveau waarbij heel het internet een probleem is.
Ik zie niet in wat Peppa Pig zo uitzonderlijk maakt op dat WWW.
Het gaat in het krantenartikel niet over heel het internet en ook niet enkel over Peppa Big alleen.

Youtube beloofde iets te doen aan schadelijke content dat veel te snel aangeboden wordt, maar achteraf blijkt dat die belofte niet werd ingelost.

Youtube speelt ook een hypocriet spelletje. Youtubekids is voor kinderen tot en met 12 jaar, Youtube is voor +13.
Maar veel bekende streamers richten zich specifiek op jonge kinderen en zijn niet te vinden op Youtubekids.
Youtube weet dit, maar laat begaan omdat ze anders gigantische reclame-inkomsten mislopen.
Als ouder heb je dan de keus om uw kinderen ofwel toe te laten tot Youtube op te jonge leeftijd, ofwel iets ontzeggen wat het merendeel van hun klasgenootjes wel al mag.

Heeft iemand dit ooit toegepast ? Mij zegt dit expliciet niets. Ook niet voor huurwoningen... het onderhoud natuurlijk wel. Maar een verplichting om een audit uit te voeren... nope.

Het is precies plezant bij de PS.
Yogasnuivers zoals BDW zegt. Heel onze maatschappij is zo hypocriet als wat wanneer het op drugs aankomt. Geef gewoon toe dat het overal zit en maak een deftig beleid ipv zero tolerance.

Heeft iemand dit ooit toegepast ? Mij zegt dit expliciet niets. Ook niet voor huurwoningen... het onderhoud natuurlijk wel. Maar een verplichting om een audit uit te voeren... nope.
Dat is/was enkel verplicht voor ketels met een vermogen van > 20kw en ging meestal samen met de gewone onderhoudsbeurt. Maar eerlijk gezegd zou ik niet weten hoeveel vermogen mijn Vitodens 100 is

Zo'n mensen die wij hier verblijfsrecht hebben kunnen verlenen zouden we zonder enige genade moeten kunnen terugsturen naar de "hel" - want blijkbaar is dat een vergoeilijkende "context" volgens hun advocate -, Afghanistan, waar ze vandaan kwamen, want laten we wel wezen, zelfs al wordt in dit geval wel eens een deftigere (maar nog steeds té zwakke) straf uitgesproken voor de vader die zijn eigen dochter verkrachtte, na 10 jaar komt die man dus toch weer vrij, valt die toch weer terug op het vangnet van onze samenleving, riskeert die wéér onschuldige slachtoffers te maken...
De moeder die haar eigen zoon uit een vorm van racisme mishandelde is ook nauwelijks beter, en zal misschien niet eens de binnenkant van een cel zien voor meer dan een jaar (cfr. uitspraak in eerste aanleg).
Zo'n misdrijf zou gepaard mogen gaan met een retourticket na afloop van de celstraf.

Hier is een lijn overschreven wat mij betreft

richtlijn
EXCLUSIEF. Het verkiezingsprogramma van Vooruit is gelekt: dit is hun forse antiracismeplan

Nu willen ze meer controle als je verhuurt.
"Vastgoedeigenaars moeten bij wijze van spreken Bart en Mohammed evenveel kans geven om bij hen een woning te huren of te kopen. Maar als het dus van Vooruit afhangt, dan worden die testen over heel Vlaanderen toegepast"

Als ze je verplichten om je woning/appartement te verhuren aan iemand die je niet wilt, dan zou de overheid zich "als waarborg" moeten stellen als de huurder niet betaalt of schade maakt.
Als eigenaar ben je vrij te kiezen aan wie je wilt verhuren.
Ik citeer deze even, de echte discussie gaat hier verder.
Maar dit is een warme oproep aan iedereen om alsjeblieft ofwel een eigen topic te openen, ofwel te posten in een gepast topic. Dat helpt niet alleen de moderatie vooruit, maar is ook heel belangrijk voor BeyondGaming zelf. Niemand vindt dit forum door op Google te zoeken naar "Algemene Nieuws". De firma dankt u hartelijk!

De meeste gasketels zijn nochtans minimum 20kW.
Ook nog nooit gehoord van die verwarmingsaudit :)
Idem, ook nog nooit van gehoord.

Verplichting was er ook alleen maar voor installaties van meer dan 20kW. Dan moet je toch al een fameuze ketel hebben staan
Een modulaire ketel met een max vermogen van 20-35kW is nochtans vrij standaard. Als je voor sanitair warm water met een doorstromer gaat werken ipv een boiler dan heb je redelijk wat vermogen nodig.

Verplichting was er ook alleen maar voor installaties van meer dan 20kW. Dan moet je toch al een fameuze ketel hebben staan
Zoals al hierboven aangehaald. Een 20kW ketel is niks extreem.
Aan verwarming vraagt mijn huis tegen de 15kW op de koudste dagen om op temperatuur te blijven. En dan heb je nog warm water nodig voor de douche.

Maar zoiezo al die 'verplichtingen' voor huiseigenaars zijn toch nooit vervolgd. Enkel impact op verzekering is relevant (wat hierbij dus niet was).

Volgens mij heeft nog maar zelden iemand dat effectief uitgevoerd. Laat staan dat mensen überhaupt er het bestaan van wisten.

Niet moeilijk zo een regel afschaffen waarvan het bestaan al reeds volledig onbekend was bij diegene die het moet doen en diegenen die het moeten handhaven.

En wederom wordt het cliché van ons kent ons bevestigd, gezellige familie… en jaja, ik weet dat de kans groter is maar het is toch maar weer zo natuurlijk.

En wederom wordt het cliché van ons kent ons bevestigd, gezellige familie… en jaja, ik weet dat de kans groter is maar het is toch maar weer zo natuurlijk.
Ook weer niet echt natuurlijk, want indien het effectief ons kent ons was, dan was hij niet opgepakt. Maar kon hij zijn drugs verder op zijn gemak verkopen.

Al is het ook wel een beetje logisch dat opportuniteiten bij de overheid sneller gekend zijn. Al lijkt zijn positie nu ook niet zodanig wow, of top verdienend, op het eerste zicht.

Ook weer niet echt natuurlijk, want indien het effectief ons kent ons was, dan was hij niet opgepakt. Maar kon hij zijn drugs verder op zijn gemak verkopen.

Al is het ook wel een beetje logisch dat opportuniteiten bij de overheid sneller gekend zijn. Al lijkt zijn positie nu ook niet zodanig wow, of top verdienend, op het eerste zicht.

Eerlijk zijn: kabinetsmedewerkers krijgen (toch op federaal niveau) alvast een extra bonus bovenop de regulieren overheidsbarema's die toch al "mooi" is (€ 500 had ik gehoord, maar kan dit nergens verifiëren).

Topsalaris? Neen. Maar beter dan gemiddeld of de mediaan in dit land? Absoluut. Plus vaak ook een opstapje richting nog hogere functies hoor.

Terug
Bovenaan