Ik dacht zeker dat ge zou vinden dat die mens nu eens exact verwoordt wat gij denkt, als ik zo uw posts over structureel thuiswerk en thuis blijven met een kuchje zo voor de geest haal.
Heb je mijn posts over structureel thuiswerk ook effectief gelezen? Of heb je net zoals 95% van de mensen die op mijn posts reageerde het punt dat ik probeerde te maken ook gewoon totaal gemist.
Maar kom, om u een plezier te doen ga ik het hier 1 keer herhalen en daar blijft het ook bij:
Ik heb nooit gezegd tegen thuiswerk te zijn. Ik heb gezegd dat er bij ons mensen zijn die ik niet vertrouw om thuis te werken, omdat ik weet hoe ze op het werk zelf al hun job doen wanneer er geen toezicht is. Laat staan als ze gewoon thuis zouden zitten.
En thuis blijven voor een kuchje, tgoh ja. We hebben er 2 die dit jaar al aan 20% ziekteverzuim zitten dit jaar (nooit lange periodes, dus geen operatie ofzo). wetende dat wij in totaal zo'n 36 verlofdagen hebben op een jaar, dan komen die dus bijna de helft van het jaar niet werken eh. Is het nog toegestaan om u dan af te vragen of ze effectief wel elke keer zo ziek zijn dat ze niet kunnen komen werken? Of om efkes gefrustreerd te zijn omdat je uw planning voor de 20ste keer die dag overhoop mag gaan halen om toch maar overal genoeg bezetting te hebben? Het zijn ergernis topics voor iets eh.
Als je het dan weer hebt over het niet thuis blijven omdat je een keer moet hoesten, die mening mag ik toch hebben zeker? Dat is puur naar mijzelf gezien hoor. Ik zeg in dergelijke discussies enkel dat ik bv in de winter niet ga thuis blijven omdat ik een keer moet hoesten of niezen, want dan moet ik heel de winter thuis blijven want ik heb daar vrijwel heel het seizoen last van.
Echt hoe bij de haren getrokken is dit wel niet? Het is niet omdat ik van mening ben dat sommige mensen nogal rap thuis blijven omdat ze eens 2 keer op 1 minuut moesten niezen dat ik daarom voor het uitbuiten van mensen ben of tegen dergelijke onzin ben. Net zoals het niets is omdat ik sommige mensen van ons team niet zou vertrouwen met thuiswerk dat ik plots tegen thuiswerk zou zijn. Ik ben zelfs niet eens tegen thuiswerk. Tussen wit en zwart zitten er nog wel wat meer tinten hoor.
Maar bon, dat is een beetje eigen aan pol & actua zeker, je ziet het in andere topics ook soms. Oftewel ben je de nieuwe Moeder Theresa of anders ben je de nieuwe Adolf Hitler. Enkel nog extremen, geen enkele plek voor iets of wat nuance.