zwarten
Well-known member
Tis een pakje meer.Ik heb dat op het nieuws gezien en lees het nu in het artikel en ik begrijp nog altijd niet hoe Reynders zich hiermee kan inlaten.
Elke week max. 5 bonnen van 100 euro in de krantenwinkel gaan kopen vind ik toch redelijk marginaal.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250117_94118061
Hoeveel zwart geld of omkoopgeld heeft die niet geschept? 3000x200 werkdagen + 500x52= 626000 euro Daarvan minimaal 60 a 65% winstkans en dan nog eens kans op meer.Net als alle detailhandelaren mogen Loterij-verkooppunten geen contante betalingen van meer dan 3.000 euro accepteren. In theorie kon Reynders zo dus tot 3.000 euro inzetten bij elk bezoek aan het tankstation. De getuigenis van de verkoopster bevestigt de theorie dat Reynders niet alleen met e-tickets speelde, die een wekelijkse limiet van 500 euro hebben
Denk wel dat er zo vlot tussen de 400 en 500K per jaar kan wit gewassen worden. Als zijn vrouw in het complot zit wss nog meer.
#tinfoilhat maar damn. De nationale loterij verdient eraan, de omgekochte minister ook. Een witwasvehikel op nationaal niveau!
Laatst bewerkt:
)