Kleine nieuwtjes

Ik kleef geen sticker op je :D Jij had het alleen over 'tScheldt in het begin, daar kan ik niks aan doen, hè.
Je zegt dat het niet in de MSM komt, maar wel in 'tScheldt. In een discussie waarin het ging over de doofpot. Daarna zei je dat de MSM het volgens jou pas hadden bericht nadat "het deksel van het potje was".

Moet ik die andere post van je citeren waarin je zegt dat als je iets vaak genoeg insinueert, je het niet meer hoeft te zeggen? Want hier wordt écht wel geinsinueerd dat de MSM het niet wou uitbrengen, maar geforceerd werd "omdat het deksel van het potje was". Kranten die gezamenlijk iets niet willen uitbrengen door druk van elders = doofpot. Een ander citaat van je daar is verdorie letterlijk: Toch al langer duidelijk dat de media zwaar inzetten op Vivaldi. 😂

Maar als ik je insinuaties en rechtstreekse toespelingen dan zo benoem, ho maar. Dan heb je het niet gezegd, hoor! Wacht anders nog eens 14 pagina's om het opnieuw te komen zeggen en weer verbolgen te doen als iemand je erop wijst.
Het deksel van het potje is een uitdrukking loser, die wil zeggen "na de feiten".
heeft nix met doofpotten te maken, is gwn iets uit het dagelijks leven, wtf.

En de media zet toch ook zwaar in op vivaldi? Ge zou voor minder, 170 miljoen per jaar.

Deze week nog een onderzoek dat bijvoorbeeld vlaams belang zwaar onderrepresentatief aan bod komt op de VRT?
Over de NV-A kan ook weinig goeds geschreven worden. TF die met alle macht meegesleurd moet worden in Kucam schandaal, terwijl hem niet eens voor de recht gebracht werd.

Als ge dat dan vergelijkt met de frapatsen van sihame, pinxten enzo. Die worden toch allemaal wat softer aangepakt.

En het is niet alleen rechts hoor.

Over wat de pvda allemaal doet lees je ook minder, good or bad.
 
Het deksel van het potje is een uitdrukking loser, die wil zeggen "na de feiten".
heeft nix met doofpotten te maken, is gwn iets uit het dagelijks leven, wtf.

En de media zet toch ook zwaar in op vivaldi? Ge zou voor minder, 170 miljoen per jaar.

Deze week nog een onderzoek dat bijvoorbeeld vlaams belang zwaar onderrepresentatief aan bod komt op de VRT?
Over de NV-A kan ook weinig goeds geschreven worden. TF die met alle macht meegesleurd moet worden in Kucam schandaal, terwijl hem niet eens voor de recht gebracht werd.

Als ge dat dan vergelijkt met de frapatsen van sihame, pinxten enzo. Die worden toch allemaal wat softer aangepakt.

En het is niet alleen rechts hoor.

Over wat de pvda allemaal doet lees je ook minder, good or bad.
Maar jij maakt er links vs rechts van, ik heb daar met geen woord over gerept? Wat een flauwekul. Je wilt wel zeggen dat de MSM in de zak van de regering zitten en dat ze liever niks posten dat die partijen schaadt, maar het woord "doofpot" mag niet gezegd worden, want dan klinkt het als een complottheorie. Ik heb nieuws voor je: Dat is omdat het dat is.
 
Maar jij maakt er links vs rechts van, ik heb daar met geen woord over gerept? Wat een flauwekul. Je wilt wel zeggen dat de MSM in de zak van de regering zitten en dat ze liever niks posten dat die partijen schaadt, maar het woord "doofpot" mag niet gezegd worden, want dan klinkt het als een complottheorie. Ik heb nieuws voor je: Dat is omdat het dat is.
Waarom? Alsof het zo zwart/wit is?

Men kan toch ook een visie op de feiten brengen die aanleunt bij de regering, zonder dat doofpotoperaties gaande zijn? wtf man
 
Waarom? Alsof het zo zwart/wit is?

Men kan toch ook een visie op de feiten brengen die aanleunt bij de regering, zonder dat doofpotoperaties gaande zijn? wtf man
Niet als het resultaat is dat concurrerende media allemaal niks posten over Kaouakibi tot "het deksel al van het potje is" en pas dan erover gaat berichten, allemaal door druk vanuit de regering. Wat is een doofpot anders?
 
Wat boeit het, serieus? 't Scheldt was eerst, yay hoera.
Dat dat een absolute rommelsite is die geen tijd verspilt aan onnozele bijkomstigheden als fact checks of een ietwat aangename schrijfstijl doet er niet toe precies. Ik heb liever degelijk nieuws van gereputeerde bronnen dan een "primeur" van 't Scheldt hoor. Primeurs zijn leuk voor de Flairs en de Stories en Dag Allemaals van deze wereld, als het u daar om te doen is kunt ge uw politiek nieuws misschien daar gaan halen in 't vervolg.

Apache is een verhaal apart. Op zich geen slechte journalistiek, maar oh zo gekleurd. Bij Newsweek zijn enkel de bijdrages van Wouter Verschelden de moeite, de rest is rommel.
 
Wat boeit het, serieus? 't Scheldt was eerst, yay hoera.
Dat dat een absolute rommelsite is die geen tijd verspilt aan onnozele bijkomstigheden als fact checks of een ietwat aangename schrijfstijl doet er niet toe precies. Ik heb liever degelijk nieuws van gereputeerde bronnen dan een "primeur" van 't Scheldt hoor. Primeurs zijn leuk voor de Flairs en de Stories en Dag Allemaals van deze wereld, als het u daar om te doen is kunt ge uw politiek nieuws misschien daar gaan halen in 't vervolg.

Apache is een verhaal apart. Op zich geen slechte journalistiek, maar oh zo gekleurd.
Afaik was DS even snel aangezien het in de krant stond op dezelfde dag dat tscheldt online smeet. Toch volgens de datum vermeldt op tscheldt
 
Niet als het resultaat is dat concurrerende media allemaal niks posten over Kaouakibi tot "het deksel al van het potje is" en pas dan erover gaat berichten, a
Het deksel van het potje is een uitdrukking loser, die wil zeggen "na de feiten".
heeft nix met doofpotten te maken, is gwn iets uit het dagelijks leven, wtf.
En wederom schrijf je me dingen toe die ik niet zeg.
Het tscheldt was eerst met de initiële berichtgeving. Ja DS op dezelfde dag maar niet eerst. Dus de primeur was voor een troll blad waar mss 2 man werkt. En de verdere feiten ivm heel die saga kwamen ook altijd eerst in tscheldt. Zie ook het gedoe van die meubels die nog snel verhuisd werden enzo.
Mag ik dat niet opmerkelijk vinden, dat een snullenblad met zo'n dingen sneller komt dan zwaar gesubsidieerde kwaliteitspers?

Wat dan nog verder in de verf werd gezet toen Apache op de proppen kwam met een ongerelateerd feit aan de eerste saga
En nog eens een keer toen Newsweek ( wat is dat zelfs???) als eerste afkwam met dat VRT schandaal.


Daarmee wil ik niet zeggen dat newsweek, apache of tscheldt betere pers zijn. Ik zou dat gwn anders verwachten.
 
Afaik was DS even snel aangezien het in de krant stond op dezelfde dag dat tscheldt online smeet. Toch volgens de datum vermeldt op tscheldt
Het kan gerust een paar uur eerder of later geweest zijn, maar eerlijk gezegd interesseert mij dat echt geen fuck hoor. Ook al ben ik in het algemeen geen groot fan van het Vlaams medialandschap, bij De Standaard wéét ge tenminste dat er een bepaalde journalistieke procedure is doorlopen vooraleer ze zoiets publiceren.
 
Mag ik dat niet opmerkelijk vinden, dat een snullenblad met zo'n dingen sneller komt dan zwaar gesubsidieerde kwaliteitspers?
Misschien omdat een kwaliteitspers net iets hogere standaarden hanteert alvorens men beslist om iets publiceren? 't Is maar een wild idee hé.
 
Mag ik dat niet opmerkelijk vinden, dat een snullenblad met zo'n dingen sneller komt dan zwaar gesubsidieerde kwaliteitspers?
Ik zou het andersom eerder verbazend vinden. Aangezien ik verwacht van "kwaliteitspers" dat men eerst aan fact-checking gaat doen.
Edit: Wat Nahrtent zegt dus.
 
Ik zou het andersom eerder verbazend vinden. Aangezien ik verwacht van "kwaliteitspers" dat men eerst aan fact-checking gaat doen.
Edit: Wat Nahrtent zegt dus.
Als ik die 'artikels' lees in tscheldt heb ik precies de indruk dat ze een groter probleem hebben met haar afkomst en seksualiteit dan met de werkelijke feiten... .
 
Misschien omdat een kwaliteitspers net iets hogere standaarden hanteert alvorens men beslist om iets publiceren? 't Is maar een wild idee hé.
Nochtans werd op het legacy forum meermaals apache als de heilige graal van waarheid en kritische correcte pers aangehaald.
De lijn moet dan doorgetrokken worden natuurlijk. Je kan niet als het u uitkomt het bestempelen als de heilige graal, en de andere keer aanhalen dat de andere pers niks publiceert omdat zij wel kritisch zouden zijn.
Niks persoonlijk tegen u overigens hoor, het was niet jij die apache op die sokkel plaatste.

Ik volg u trouwens niet. Vrije pers zoals apache en t'scheldt publiceren sneller zo een artikel omdat ze zich weinig moeten aantrekken van de mogelijke consequenties. Een VRT NWS kan niet zo een scherpe primeur pakken omdat er andere belangen ook meespelen. Wat niet wilt zeggen dat ze doodzwijgen, wel dat ze toch serieus wikken en wegen en niet als eerste zoiets zullen publiceren.
 
Nochtans werd op het legacy forum meermaals apache als de heilige graal van waarheid en kritische correcte pers aangehaald.
De lijn moet dan doorgetrokken worden natuurlijk. Je kan niet als het u uitkomt het bestempelen als de heilige graal, en de andere keer aanhalen dat de andere pers niks publiceert omdat zij wel kritisch zouden zijn.
Niks persoonlijk tegen u overigens hoor, het was niet jij die apache op die sokkel plaatste.

Ik volg u trouwens niet. Vrije pers zoals apache en t'scheldt publiceren sneller zo een artikel omdat ze zich weinig moeten aantrekken van de mogelijke consequenties. Een VRT NWS kan niet zo een scherpe primeur pakken omdat er andere belangen ook meespelen. Wat niet wilt zeggen dat ze doodzwijgen, wel dat ze toch serieus wikken en wegen en niet als eerste zoiets zullen publiceren.

Goh 't is langs 2 kanten. 't scheld en co moet zich inderdaad weinig aantrekken van ethiek, correctheid,... Maar dat is nu ook geen team zoals de MSM die een pak meer middelen, volk,... hebben.
 
Nochtans werd op het legacy forum meermaals apache als de heilige graal van waarheid en kritische correcte pers aangehaald.
De lijn moet dan doorgetrokken worden natuurlijk. Je kan niet als het u uitkomt het bestempelen als de heilige graal, en de andere keer aanhalen dat de andere pers niks publiceert omdat zij wel kritisch zouden zijn.
Niks persoonlijk tegen u overigens hoor, het was niet jij die apache op die sokkel plaatste.

Ik volg u trouwens niet. Vrije pers zoals apache en t'scheldt publiceren sneller zo een artikel omdat ze zich weinig moeten aantrekken van de mogelijke consequenties. Een VRT NWS kan niet zo een scherpe primeur pakken omdat er andere belangen ook meespelen. Wat niet wilt zeggen dat ze doodzwijgen, wel dat ze toch serieus wikken en wegen en niet als eerste zoiets zullen publiceren.
Jij maakt toch vreemde redeneringen, omdat bepaalde posters Apache als een goede bron beschouwen mogen andere posters dat, of eigenlijk 't Scheldt geen drek vinden (want daar ging het om hé).

Jouw 2de paragraaf lijkt mij een mening verpakt als feit.
 
Jij maakt toch vreemde redeneringen, omdat bepaalde posters Apache als een goede bron beschouwen mogen andere posters dat, of eigenlijk 't Scheldt geen drek vinden (want daar ging het om hé).

Jouw 2de paragraaf lijkt mij een mening verpakt als feit.
Apache en 'T Scheldt zijn in feite beide kanalen van hetzelfde type.
Alleen dienen ze een andere meester, of anders gezegd produceren ze een andere windrichting.
Navenant uw eigen windrichting zal je mogelijks één van beide drek vinden.
 
Apache en 'T Scheldt zijn in feite beide kanalen van hetzelfde type.
Alleen dienen ze een andere meester, of anders gezegd produceren ze een andere windrichting.
Navenant uw eigen windrichting zal je mogelijks één van beide drek vinden.
De schrijfstijl alleen al van 't scheldt is gewoon van zulks bedenkelijk niveau. Het is altijd op het "randje van". Vermoeiend gewoon.
 
Apache en 'T Scheldt zijn in feite beide kanalen van hetzelfde type.
Alleen dienen ze een andere meester, of anders gezegd produceren ze een andere windrichting.
Navenant uw eigen windrichting zal je mogelijks één van beide drek vinden.
Meen je dat nu?

Apache is een echte nieuwssite met een degelijke ploeg aan onderzoeksjournalisten. Met een links-progressieve inslag ja, maar wel echte journalistiek. 't scheldt is een satirische website waar feit en fictie nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn en de grote hoop auteurs zich verbergen achter pseudoniemen. Het enige dat die kanalen 'gemeen' hebben is dat ze een meer uitgesproken kleur hebben ten opzichte van de grote media.
 
En wederom schrijf je me dingen toe die ik niet zeg.
Het tscheldt was eerst met de initiële berichtgeving. Ja DS op dezelfde dag maar niet eerst. Dus de primeur was voor een troll blad waar mss 2 man werkt. En de verdere feiten ivm heel die saga kwamen ook altijd eerst in tscheldt. Zie ook het gedoe van die meubels die nog snel verhuisd werden enzo.
Mag ik dat niet opmerkelijk vinden, dat een snullenblad met zo'n dingen sneller komt dan zwaar gesubsidieerde kwaliteitspers?

Wat dan nog verder in de verf werd gezet toen Apache op de proppen kwam met een ongerelateerd feit aan de eerste saga
En nog eens een keer toen Newsweek ( wat is dat zelfs???) als eerste afkwam met dat VRT schandaal.


Daarmee wil ik niet zeggen dat newsweek, apache of tscheldt betere pers zijn. Ik zou dat gwn anders verwachten.
Zeg dan gewoon "de geest is uit de fles" of zo hé mini goddammit ..... Amateur!
 
Terug
Bovenaan