Kleine gsm-vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
In mijn lijst met contactpersonen van messenger stond eens een naam van iemand wiens nummer ik ook gebeld had, een vertegenwoordiger van waterontharders. Ik kan me wel niet herinneren dat ik die persoon zijn nummer ooit opgeslagen had.
 
Heb dat ook eens gehad (misschien nog steeds).

Stond ook niet in mijn contacten ofzo

echt vreemd...
 
Je moet dat ergens instellen in je iphone hoe ze opgeslaan worden geloof ik. Je kan dat nu denk ik niet meer aanpassen.

Dat is het enige dat mij wel stoort aan iphone, dat het nogsteeds zo'n rompslomp is om eens te zeggen van ik ga eens al mijn foto's op pc zetten.
 
Iemand aanraders voor iPhone laadkabels buiten originele van Apple?

(liefst geen ali, want zou er snel eentje willen)
 
Iemand die nieuwe BNP Paribas bankkaart al kunnen toevoegen aan Apple Pay op MacOS?
Heb ze overal kunnen toevoegen, maar op de Mac lukt het niet.
 
Laatst bewerkt:
Enig idee waarom de prijs van de tweedehands iPhone X zo omhoog is gegaan? €300 tot €400 voor een 64gb. Lijkt me niet dat er iets in zit dat een raket kan gebruiken…
 
Ze hadden niet alle parameters van Apple doorgekregen om het te laten werken op MacOS, begin december gaan ze het aanpassen.
 
Kent er iemand een manier om op de iPhone wekker een geluid te zetten van bv vogels of een beekje? Lijkt me leuk wakker worden, maar is het mogelijk?

Het geluid dat ik nu te horen krijg is echt erg…
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan