Kleine gsm-vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ligt niet aan de iPhone hoor. Dat ligt aan dat YouTube dat alleen maar geïmplementeerd heeft voor hun premium versie.
Bij Messenger was het wel "de schuld" van de iPhone, dacht ik.
Dat je die popup chatbox niet kan hebben omdat Apple het niet toestaat.
 
Ik heb een probleem met firefox op de iPhone de laatste tijd: in plaats van de laatste sessie te openen bij het opstarten van Firefox, wordt er nu telkens een nieuwe tab geopend.

Ik vind niks in de settings om dit aan te passen, kijk ik daar nu zo over?
 
Hoe kan ik de taal veranderen in de Apple store app? Device staat in het Engels, maar hier wordt Frans gebruikt. De app store heeft het wel correct.
 
Op de iPad van mijn werk werd onlangs Wandera (tool voor het beheer van mobiele gegevens en beveiliging) geinstalleerd. Helaas werkt deze via een proxyserver waardoor verschillende apps nu denken dat ik in het buitenland zit, bijgevolg kan ik geen gebruik meer maken vrtNU, telenet etc..
Indien ik een VPN ergens zou nemen, zou dat dan terug werken? Andere oplossingen eventueel?
 
Ik ben op zoek naar een nieuw hoesje (iPhone 11). Mensen hier met tips? Mijn vrouw heeft een hoesje van Apple zelf voor haar 12 en dat ziet er wel netjes uit en verslijt ook niet echt, wel prijzig (45 euro?).
 
Ik ben op zoek naar een nieuw hoesje (iPhone 11). Mensen hier met tips? Mijn vrouw heeft een hoesje van Apple zelf voor haar 12 en dat ziet er wel netjes uit en verslijt ook niet echt, wel prijzig (45 euro?).
Spigen is altijd een goeie keuze.
Liquid Air.

Ik heb nu de Liquid Crystal rond de 13
 
Mijn iPhone laadt moeilijk op in die zin dat deze enkel oplaadt indien het kabeltje in een bepaalde houding zit.

Vermoedelijk stof ofzo in de connector. Hoe los ik zoiets het eenvoudigste op?
Ik heb hetzelfde probleem met men Iphone 8, connector zal moeten vervangen worden. Ik moet altijd het kabeltje verschillende keren goed steken voor deze begint op te laden. Een nieuwe connector kost ongeveer 129€ plaatsing inbegrepen... toch wel zuur, want voor de rest werkt men Iphone naar behoren.
Alternatief is natuurlijk een nieuwe Iphone te kopen of een draadloze oplader.
 
Ik heb hetzelfde probleem met men Iphone 8, connector zal moeten vervangen worden. Ik moet altijd het kabeltje verschillende keren goed steken voor deze begint op te laden. Een nieuwe connector kost ongeveer 129€ plaatsing inbegrepen... toch wel zuur, want voor de rest werkt men Iphone naar behoren.
Alternatief is natuurlijk een nieuwe Iphone te kopen of een draadloze oplader.

Ik heb het voor alle duidelijkheid kunnen oplossen door met een tandenstoker te koteren in de connector. Ben er wel een tijdje zoet mee geweest, kwam een halve stofzuigerzak uit.
 
Iemand ervaring met de studentenkorting van Apple die nu loopt? We zouden een iPad willen kopen en je krijgt er nu AirPods gratis bij en was korting. De vriendin is volwassenenonderwijs net begonnen, wel niet voltijds want combinatie met werk. Kunnen we ook gebruik maken van die korting?
 
Iemand ervaring met de studentenkorting van Apple die nu loopt? We zouden een iPad willen kopen en je krijgt er nu AirPods gratis bij en was korting. De vriendin is volwassenenonderwijs net begonnen, wel niet voltijds want combinatie met werk. Kunnen we ook gebruik maken van die korting?
Laatste keer dat ik daar iets online kocht in hun edu store vroegen die zelfs niks van bewijs, enkel bij een service zoals Apple Music ofzo moet ge het verifiëren met een studenten-email.

Dag of 2 later alles geleverd aan de deur via DHL.

Gewoon proberen bestellen en moest het geüpdatet zijn dan zult ge het wel zien.
 
Verjaardag op 10 oktober blijkbaar...

Iemand enig idee hoe dit in godsnaam in mijn agenda is gekomen? Ik heb vorige week een splinternieuwe iPhone gekocht. Is dit een refurbished toestel met nog oude data op of maak ik me ten onrechte zorgen?

Voor alle duidelijkheid, wij kennen niemand die zo heet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je Facebook hebt kan het zijn dat je agenda automatisch synchroniseert met je Facebook events.

Wens ze een gelukkige verjaardag van me!
 
Facebook zal waarschijnlijk wel de meest aannemelijke oorzaak zijn.
Ik had de naam even gegoogled, en het is de eigenaar van een hondenkapsalon bijvoorbeeld. Heb je daar ergens een pagina van geliked of iets?
 
Ik download foto’s via iCloud naar desktop maar die zijn altijd in hteic, hoe kan ik dit gewoon in jpg downloaden?
 
Toch raar dat het alleen die éne persoon is neen? Ik snap er niets van. Ik ken ze niet en toch staat ze in mijn google agenda.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan