Kleine Finale - Frankrijk vs Engeland - 18/07/2026 23h

Wat denkt ge?

• Totaal aantal stemmers
    59
  • Opiniepeiling gesloten .
Jammer dat Olise niet beter afwerkt. Zonder penalty Fransen toch een hogere xG.

Bij Fifa spel had ik de bankzitters Dembele en Bellingham dus gewoon moeten laten staan…

Achja, zuigt voor de Franse voetbalbond. 😂 Wel jammer voor Deschamps om met zo'n match afscheid te nemen. Maar voor de rest ligt er geen kat wakker wie er 3e of 4e is.

Nu hopen dat Mbappé topscoorder blijft.

Wat lees ik hier allemaal? Wat zei die commentator ook? Jammer voor Deschamps???? Deschamps is de Martinez van Frankrijk he, keer op keer laten de Fransen het op de belangrijke momenten afweten. Uit de Franse kernen de laatste 10 jaar viel toch echt veel meer te puren dan dit.

Dit resultaat is gewoon de onderlijning van wat Deschamps voor het Franse voetbal betekent heeft.

Wat lees ik hier allemaal? Wat zei die commentator ook? Jammer voor Deschamps???? Deschamps is de Martinez van Frankrijk he, keer op keer laten de Fransen het op de belangrijke momenten afweten. Uit de Franse kernen de laatste 10 jaar viel toch echt veel meer te puren dan dit.

Dit resultaat is gewoon de onderlijning van wat Deschamps voor het Franse voetbal betekent heeft.
Niet dat ik Deschamps zo hard ga verdedigen, maar op een wk 4e, 2e en wereldkampioen en op een EK halve finale, achtste finale (negatieve uitschieter) en 2e eindigen kan je toch moeilijk bestempelen als "er viel veel meer uit te puren"?

Het was meestal met kutvoetbal, agreed, maar doen alsof ze chronisch underperformden is ook niet juist imo.

Niet dat ik Deschamps zo hard ga verdedigen, maar op een wk 4e, 2e en wereldkampioen en op een EK halve finale, achtste finale (negatieve uitschieter) en 2e eindigen kan je toch moeilijk bestempelen als "er viel veel meer uit te puren"?

Het was meestal met kutvoetbal, agreed, maar doen alsof ze chronisch underperformden is ook niet juist imo.

Agree to disagree. Kijk alleen al maar naar dit WK, compleet afwezig tegen Spanje en belachelijk gemaakt door Engeland. En dan valt er niet meer uit te puren? Komaan he, dan hebben we het nog niet over hun speelstijl de eerste jaren en hun gefaal op de EK's.

Terug
Bovenaan