quo_vadis
Well-known member
Olise en Cherki sloffen maar rond en doen de ene miskleun na de ander.Ik vind niet dat de Franse aanval niet probeert. Probleem is vooral dat het verdediging zeer slecht staat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Olise en Cherki sloffen maar rond en doen de ene miskleun na de ander.Ik vind niet dat de Franse aanval niet probeert. Probleem is vooral dat het verdediging zeer slecht staat.
ja maar het is niet dat ze geen kansen kregen. Grootste probleem is toch de gatenkaas achteraan en bij de CVMs.Olise en Cherki sloffen maar rond en doen de ene miskleun na de ander.
Geslurp?WIE heeft er hier gezegd om te letten op dat geslurp van FrankyVdE? Wat een stress geeft mij dat!
Die is toch niets aan het drinken? 
Heb je helemaal gelijk in. Enkel hun kapitein haalde iets van niveau. De rest ver onder de ondergrensze
ja maar het is niet dat ze geen kansen kregen. Grootste probleem is toch de gatenkaas achteraan en bij de CVMs.
Olise is idd weer heel zwak.
Cherki begon nog goed, maar op het einde ook niet meer.
Zonde voor Descamps.
Men zou denken dat dat de taak is van de coach om een ploeg op te stellen die er wel klaar voor is, moet lukken met de beste kern aller tijden voor landenvoetbal, niet? Al lukte dat ook al niet in de halve finale, dus misschien geen toeval. Net zoals Engeland beter kan spelen als er geen druk te bekennen valt.Zo wilt ge toch ook niet afsluiten als Frankrijk/Deschamps zijnde