Racing_Genk
Well-known member
Tja, merger arbitrage lijkt me toch wel net 1 van de zaken waar de kans heel klein is dat je meer weet dan de markt..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
And…it’s goneen het is duidelijk dat Microsoft best wel veel toegevingen wil doen om de deal te doen lukken ... easy money dus ... en laat ondertussen de beurs maar wat zakken, dan kunnen we met ons ATVI geld meer andere aandelen kopen![]()
hoezo? Microsoft gaat in beroepAnd…it’s gone
risk/reward hé -> je krijgt een 20% premie maar dat leek en lijkt me nog steeds zeer aanvaardbaar als je ziet hoeveel moeite MSFT doet om deze deal te doen lukken.Tja, merger arbitrage lijkt me toch wel net 1 van de zaken waar de kans heel klein is dat je meer weet dan de markt..
Tijdsaspect/opportuniteitskost ook in rekening brengen he... Kan misschien dead money zijn voor nog een jaar... Tegen dan heb je misschien andere screaming buys gemist.risk/reward hé -> je krijgt een 20% premie maar dat leek en lijkt me nog steeds zeer aanvaardbaar als je ziet hoeveel moeite MSFT doet om deze deal te doen lukken.
En het is niet alsof je je geld kwijt bent ... ATVI is geen lege doos die naar $0 gaat als deze deal niet doorgaat natuurlijk
Maar verre van easy money dushoezo? Microsoft gaat in beroep

Geen goed nieuws dit. Snel stukjes verkopen bij opening.
![]()
Microsoft / Activision deal prevented to protect innovation and choice in cloud gaming
The CMA has prevented Microsoft’s proposed purchase of Activision over concerns the deal would alter the future of the fast-growing cloud gaming market, leading to reduced innovation and less choice for UK gamers over the years to come.www.gov.uk
Edit : of ook niet. Al -10% voorbeurs.
Ik heb ook even ATVI gehad, en denk ook dat de deal wel zou doorgaan.
Langs de andere kant maakte ik me de bedenking: welke expertise heb ik ten opzichte van de gemiddelde marktparticipant inzake antitrust regulering en de huidige toepassing daarvan door de autoriteiten wereldwijd?
Het antwoord was: niet genoeg om met zelfvertrouwen te weten dat ik het 'beter weet' en dus geld in te zetten.
Positie dus weg.
maar ook niet "it's gone" zoals jij beweertMaar verre van easy money dus![]()
De easy money, op die moment nog onder de 80, is wel gone hé.maar ook niet "it's gone" zoals jij beweert
yep, ben nu aan het twijfelen om te verkopen of niet ... nog steeds ietsepietsie winst, maar dat maakt natuurlijk niet uit voor de beslissing.De easy money, op die moment nog onder de 80, is wel gone hé.
too late ... heb verkocht, toch wel de volle $58 winst na kostenyep, ben nu aan het twijfelen om te verkopen of niet ... nog steeds ietsepietsie winst, maar dat maakt natuurlijk niet uit voor de beslissing.
Zou me wel durven wagen aan enkele bankaandelen die nu nogal laag staan en volgens mij niet impacted zijn door FRC-debacle in US
any thoughts als je in mijn plaats zou zijn?

De virtuele winst van dit jaar is bij deze quasi verdwenen hier vrees ik, echte beleggers zeggen dan meestal - je moet dat LT bekijken.
$19 verlies hier dankzij de beurstaksen en broker kosten. Maar nog eens extra 370 euro dankzij de wisselkoers.too late ... heb verkocht, toch wel de volle $58 winst na kosten![]()
![]()
Nee hoor, heb een mini positie in Activision maar best wat olie, vastgoed en financials … dus ja, das het levenAllemaal door Activision?
Ik heb een vergissing gemaakt met ENPH te verkopen tijdje terug.
Elke verkoop die ik doe is spijt later.
ENPH ondertussen -50%.Ik denk integendeel dat het 1 van uw beste moves was om die retaillieveling te verkopen aan een hoge prijs.

Als het lage 100 bereikt koop ik wellicht terug.ENPH ondertussen -50%.
Goede verkoop![]()