Spooky
Well-known member
En waar exact zeg ik dat jan modaal wel orders doet van 10-20k euro?Ik geloof toch dat sommigen hier eens moeten gaan beseffen dat jan modaal geen orders doet van 10 a 20k euro op de beurs. Dat zijn bedragen voor mensen die er al wat beter bijzitten en meer ervaring hebben op de beurs. Het enige wat hier in dit topic gebeurd is humblebraggen, goochelen met zo hoog mogelijke cijfers en het opblazen van de e peen terwijl het hier eigenlijk zou moeten gaan om bij te leren en elkaar te helpen. Maar ja, BG blijft BG zeker, hier zitten enkel grootverdieners die niet meer weten wat gedaan met hun cashoverschotten.
Ik vind net dat er in deze topic wel moeite gedaan wordt om tips te geven, op een constructieve manier kritiek gegeven wordt (meestal), en denk al helemaal niet dat de reguliere posters hier niet weten wat met hun geld te doen.
Je moet anders eens naar een beursforum of iex.nl gaan -> daar zit werkelijk niks nuttig tussen, terwijl je hier al echt wel een mooi bedrag had kunnen verdienen door enkele tips op te volgen.

(of cheesy crust super supreme, dilemma)