NotoriousP
Well-known member
Inderdaad zelf ook een stevig bijgekocht in BRK (zelfs deels aan 305). Is een 40% positie ondertussen...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er dan wel veilige beleggingen?Banken zijn nooit veilige belegging geweest.
Nope. Isabel Albers maakt zich boos:Is er al meer geweten over Telenet?
Buffett heeft de buybacks gigantisch versneld de afgelopen maand.
Op 3 weken een miljard dollar gekocht.
En de huidige prijs staat onder die buyback prijs.
Voor degenen die low risk een 5-10% CAGR willen binnenharken de komende paar jaar, ik zou niet twijfelen aan een BRK.B onder de 300.
Nope. Isabel Albers maakt zich boos:
Ja, momenteel Berkshire onder de 300.Zijn er dan wel veilige beleggingen?
Eerder een 0,05% event dat het eigenlijk allemaal fraude was met een sympathieke grandpa coverIs er ook een 5% tail event ??

Of boekhoudfraude ontdektSpannend. Er zit meer dan een half netto jaarloon in telenet. een 50% premium is much appreciated.

Momenteel inderdaad redelijk veilig maar wie weet komt morgen aan het licht dat Warren Buffet iemand van de lizzardpeople is en dumpt men massaal de aandelen.Ja, momenteel Berkshire onder de 300.
Ik val al in slaap als ik nog maar aan proximus of telenet moet denken.
wanna set up a bet ?

Ik val al in slaap als ik nog maar aan proximus of telenet moet denken.
De kans dat er een bod is, is wel veel groter dan dat er fraude is, dus hangt af van welke odds je mij geeft![]()
Misschien had de CFO het werkkapitaal en de cash in de AT1's van Credit Suisse geïnvesteerd?
Gelukkig gaat any spare cash naar nonkel John. Ik realiseer me nu pas dat de telefoongesprekken bij Telenet als volgt gaan.Waar check jij eigenlijk steeds de buybacks Janus?Buffett heeft de buybacks gigantisch versneld de afgelopen maand.
Op 3 weken een miljard dollar gekocht.
En de huidige prijs staat onder die buyback prijs.
Voor degenen die low risk een 5-10% CAGR willen binnenharken de komende paar jaar, ik zou niet twijfelen aan een BRK.B onder de 300.
SECfilings alert instellen voor Berkshire, alsook whalewisdom , zodat je een verwittiging krijgt als er een nieuwe filing is.Waar check jij eigenlijk steeds de buybacks Janus?