Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een halve seconde ofzo.Edit: ah, Didymus was me voor!

Dan moet je telenet wel in de laatste 8 maand gekocht hebbenooohhhh profit![]()

Dan moet je telenet wel in de laatste 8 maand gekocht hebben![]()
UBS komt alleszins in mijn top 5 van easiest +25% ooit.Dus als ik dat op een rij zet:
- UBS mag CS kopen aan 3B
- op de koop toe worden 16-17B schulden gewoon kwijtgescholden. Dus UBS krijgt CS eigenlijk aan een prijs van minus 14B
- krijgen 9B overheidsgarantie
- krijgt dus nu een 2B consumer bank monopolie in Zwitserland
- book value UBS verdubbelt
- ongelimiteerde liquiditeit van de centrale bank, zonder dat collateral nodig is (en doom loop dus vermeden wordt)
En dat moet op 1 of andere manier negatief zijn voor UBS aan huidige beurskoers?
Ja dag Jan.
Ik koop als het zwaar zakt.

Is eerste keer dat ik een overnamebod meemaak. Iemand advies en/of tips?
Heb TNET destijds aan 32 euro gekocht. Met huidige vooruitzichten lijkt bod van 22 euro mij niet zo slecht te zijn.

Liberty global haalt dit toch vrij opportunistische binnen, neen? Volg het aandeel niet echt, maar ik las dat ze 10j geleden dit ook al probeerden maar toen 32€ wouden leggenDan moet je telenet wel in de laatste 8 maand gekocht hebben![]()
Destijds, is dat 2012 of 2021?Heb TNET destijds aan 32 euro gekocht.
Ik weet het niet, de streaming/media/kabel/internet wereld vind ik gigantisch onvoorspelbaar nu.Liberty global haalt dit toch vrij opportunistische binnen, neen? Volg het aandeel niet echt, maar ik las dat ze 10j geleden dit ook al probeerden maar toen 32€ wouden leggen
Je kan toch niet verwachten dat ze hun prijs baseren op cijfers van vroeger?Liberty global haalt dit toch vrij opportunistische binnen, neen? Volg het aandeel niet echt, maar ik las dat ze 10j geleden dit ook al probeerden maar toen 32€ wouden leggen
Neen tuurlijk niet.Je kan toch niet verwachten dat ze hun prijs baseren op cijfers van vroeger?
maar dan nog advertentieuitgaven in TV markt dalen al jaren. Met die cash zouden ze gedeeltelijk hun fiber verhaal moeten financieren. En via Telenet / orange deal (in de marge van de Orange /voo deal) gaan ze ook Wallonië en Brussel kunnen bedienen. Ze leggen anderzijds +40% meer op tafel dan wat andere kopers ervoor wilden geven een paar dagen geleden...Neen tuurlijk niet.
Ik vind het gewoon straf dat het nu lijkt alsof Liberty global een goede deal voor de aandeelhouder doet, maar minder geld op tafel moet leggen tov 10j geleden, zonder zelfs rekening te houden met inflatie.

Dat is een probleem.Moury Construct, het blijft één van de vreemdste aandelen op de Belgische beurs. Illiquide bedrijf maar zotte cijfers.
190.16EUR cash per aandeel, waar de hoofdaandeelhouder (familie Moury) al jaren niet weet wat er met te doen.
43.9EUR winst per aandeel (+32.8% tegenover 2021).
Laatste gekende prijs per aandeel: 294EUR![]()
blijft zakken. Heb je ze gekocht?VF Corporation is vorig jaar zwaar afgestraft (net zoals alle apparel/retail), misschien té zwaar afgestraft.
Hebben toch enkele grote merken die mensen zullen blijven kopen (North Face, Vans, Timberland, Eastpak, Napapuri, Kipling, Jansport, Supreme...)
Meer dan waarschijnlijk wordt er in het dividend geknipt (is aan de cashflow die ze genereren momenteel totaal niet houdbaar ook).
Dit lijkt me ook wel al ingeprijsd in het aandeel. Tov de piek aan 99USD vlak voor COVID staan ze nu aan 30USD. Vorig jaar nog aan 75USD. -60% tov toen.
Afgestraft zoals een techaandeel dus, en algemene consensus is nog altijd negatief.
Maar ik vermoed dat als inventory issues opgelost raken, China weer gaat consumeren... het tij weer zal keren.