Kleine Beursfeiten

Buffett heeft de buybacks gigantisch versneld de afgelopen maand.

Op 3 weken een miljard dollar gekocht.

En de huidige prijs staat onder die buyback prijs.

Voor degenen die low risk een 5-10% CAGR willen binnenharken de komende paar jaar, ik zou niet twijfelen aan een BRK.B onder de 300.

Is er ook een 5% tail event ??

:fingerguns:

wanna set up a bet ?
Ik val al in slaap als ik nog maar aan proximus of telenet moet denken.

De kans dat er een bod is, is wel veel groter dan dat er fraude is, dus hangt af van welke odds je mij geeft :p

Misschien had de CFO het werkkapitaal en de cash in de AT1's van Credit Suisse geïnvesteerd?

Ik val al in slaap als ik nog maar aan proximus of telenet moet denken.

I know, maar er is een portefeuille die gedekt is met de overschot van de hypotheek. Cashflow flappentapper aandelen nodig om de hypotheek af te betalen. Dat staat daar gewoon 20y niks te doen en op het einde een zakje geld.

De kans dat er een bod is, is wel veel groter dan dat er fraude is, dus hangt af van welke odds je mij geeft :p

Misschien had de CFO het werkkapitaal en de cash in de AT1's van Credit Suisse geïnvesteerd?

😏 Gelukkig gaat any spare cash naar nonkel John. Ik realiseer me nu pas dat de telefoongesprekken bij Telenet als volgt gaan.

"Hi John"
- "Hi John"
"I want to buy the tokko"
-"OK, John, what's the price"
"Well, John"

(Probably not. Dien doet waarschijnlijk 0,0 operationele shit behalve miljarden uitdelen aan zijn werkvazallen die overnames moeten doen)

Moury Construct, ik denk mijn goedkoopste aandeel in Port - volgens mij meer dan 50% ondergewaardeerd, eigenlijk koop je cash en krijg je het aandeel bijna gratis. Of het aandeel ooit redelijk zal gewaardeerd worden betwijfel ik helaas, niet echt gekend, communicatie eveneens sober, sector …

Laatst bewerkt:
Buffett heeft de buybacks gigantisch versneld de afgelopen maand.

Op 3 weken een miljard dollar gekocht.

En de huidige prijs staat onder die buyback prijs.

Voor degenen die low risk een 5-10% CAGR willen binnenharken de komende paar jaar, ik zou niet twijfelen aan een BRK.B onder de 300.
Waar check jij eigenlijk steeds de buybacks Janus?

Waar check jij eigenlijk steeds de buybacks Janus?
SECfilings alert instellen voor Berkshire, alsook whalewisdom , zodat je een verwittiging krijgt als er een nieuwe filing is.

Aantal uitstaande aandelen hou ik zelf telkens bij.

Als er dan zoals nu bv. een proxy filing uitkomt, dan staat daar soms in een hoekje hoeveel aandelen x er zijn op die datum a.

Als je dan het jaarrapport 10-k neemt van bv. februari, zie je op pagina 1 onderaan het aantal aandelen y staan die er op datum b waren.

y-x = aantal aandelen z die teruggekocht werden tussen datum a en b.

z vermenigvuldigen met de minimumprijs van het BRK aandeel tussen datum a en b = de dollar amount die hij minimaal gekocht heeft.

Terug
Bovenaan