Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk vrij eenvoudig:Ageas
To sell or not to sell![]()
mijn madam heeft dat ook en dat is altijd héél veel gedoe met belastingformaliteiten invullen.Mijn (enigszins financieel ongeletterde) partner kan met 15% discount aandelen kopen van haar werk (Amerikaanse multinational/s&p500, wil naam altijd eens in PM doorgeven). Een "Employee Stock Purchase Price" dus.
Ik moet de precieze voorwaarden/modaliteiten nog ontvangen, maar vermoed dat die 15% wel een belastbaar voordeel betreft?
Daarnaast blijf ik normaal weg van individuele aandelen, dus vraag me wel af of - zelfs met de korting- het enig 'nut' heeft er aan te schaffen. Of je ze zou moeten aankopen en meteen verpatsen, maar vermoed dat zoiets niet mogelijk zal zijn.
Mocht iemand zijn mening willen delen: zeer dankbaar!
Enkel als het een groeiend bedrijf is de moeite, omdat de meerwaarde onbelast is.Mijn (enigszins financieel ongeletterde) partner kan met 15% discount aandelen kopen van haar werk (Amerikaanse multinational/s&p500, wil naam altijd eens in PM doorgeven). Een "Employee Stock Purchase Price" dus.
Ik moet de precieze voorwaarden/modaliteiten nog ontvangen, maar vermoed dat die 15% wel een belastbaar voordeel betreft?
Daarnaast blijf ik normaal weg van individuele aandelen, dus vraag me wel af of - zelfs met de korting- het enig 'nut' heeft er aan te schaffen. Of je ze zou moeten aankopen en meteen verpatsen, maar vermoed dat zoiets niet mogelijk zal zijn.
Mijn (enigszins financieel ongeletterde) partner kan met 15% discount aandelen kopen van haar werk (Amerikaanse multinational/s&p500, wil naam altijd eens in PM doorgeven). Een "Employee Stock Purchase Price" dus.
Erg veel invloed heb je niet als individuutje op de resultaten van een S&P500 bedrijf =]Niet vergeten dat het mss ook goed is voor haar motivatie.
Ergens werk je dan een beetje voor jezelf.
Dus als dat een goed bedrijf is waarom niet he.
Waarom niet Bumble?Tinder komt op de radar...
Waarom? Ik dacht dat je geen fan was van SBC?Tinder komt op de radar...

Dat maakt verlies.Waarom niet Bumble?
), hij blijft accumuleren, maar de prijs blijft onder zijn recentste aankoop van gisteren (62).Wat is de investment case voor Tinder?Dat maakt verlies.
Maar ik check het uiteraard ook, rechtstreekse concurrent zijnde.
Untapped pricing.Wat is de investment case voor Tinder?
Blijft ook wel lachen met Oxy.
- Den dikken heeft ondertussen +30% van de aandelen, vroeg toelating om tot 50% te mogen kopen (waarom zou dat zijn...), hij blijft accumuleren, maar de prijs blijft onder zijn recentste aankoop van gisteren (62).
In de jaren 80 of 90 zou dat aandeel direct +20% gegaan zijn met dat nieuws.
...
Gratis geld bestaat niet zeggen ze dan, my ass.
Laatste procenten cash in Oxy aan 61,5.
D’ieteren
Zelfs Moleskine …
![]()
D'IETEREN GROUP - FULL-YEAR 2022 RESULTS | D’Ieteren Group
Since its foundation in 1805 in Brussels, D’Ieteren has been the name of a family of entrepreneurs, that has grown into what is called today the D’Ieteren Group. It is the mission of our Group to build a family of businesses that reinvent industries in search of excellence and meaningful impact.www.dieterengroup.com