NotoriousP
Well-known member
Ah dat komt niet vaak voor dan? Vond het raar dat populaire aandelen als Google, BRK en BAC niet uitgeleend worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijken mij niet de aandelen waar shorters voor in de rij staan om die te kunnen lenen, aanbod van shortbare aandelen veel hoger dan de vraag.Ah dat komt niet vaak voor dan? Vond het raar dat populaire aandelen als Google, BRK en BAC niet uitgeleend worden.
Er zijn voor miljarden dollars aandelen in omloop van deze bedrijven en niet zo heel veel shorters.Ah dat komt niet vaak voor dan? Vond het raar dat populaire aandelen als Google, BRK en BAC niet uitgeleend worden.

Zal mij vergissen dan, ik vermeed merg/arb met dit in het achterhoofd.
Hou er ook wel rekening mee dat die inkomsten moeten aangegeven worden en je daar dus nog 30% moet op betalen...Zitten hier mensen bij IB/Lynx/Mexem?
Ik zoek waar in mijn monthly statements ik de inkomsten van dat Stock Yield Enhancement programma kan vinden...
Hoe compenseert dat uw buren voor de stank, het fijn stof, en de dioxines?Mijn open haard brandt.
Ik plant wel een extra boompje.
)En wat als de deal niet doorgaat? Blijft toch altijd een risico?and I'm in at $78,20
ah ja hé, zoals bij alles op de beurs is je mogelijke winst in verhouding met het risico dat je loopt... there is no free moneyEn wat als de deal niet doorgaat? Blijft toch altijd een risico?

Wie heeft je dat wijsgemaakt?ah ja hé, zoals bij alles op de beurs is je mogelijke winst in verhouding met het risico dat je loopt... there is no free money![]()

in aandelen? arbritage dan waar het 100% zeker is dat de deal doorgaat? ik vermoed geen 20% upside dan, anders mag je deze gerust sharen met ons hoor als je ze tegenkomtWie heeft je dat wijsgemaakt?
Al regelmatig riskfree return gezien, alsook returnfree risk.

Concrete en recente voorbeelden:in aandelen? arbritage dan waar het 100% zeker is dat de deal doorgaat? ik vermoed geen 20% upside dan, anders mag je deze gerust sharen met ons hoor als je ze tegenkomt![]()
goh, Berkshire is toch niet riskfree -> redelijk groot % in Apple, wat als morgen blijkt dat je kanker krijgt van iphones?Concrete en recente voorbeelden:
Dichter bij riskfree 5y return als een Berkshire 6 maanden geleden aan 260, kom je bijna niet.
Dichter bij een 5y returnfree risk als een Upstart aan 400 in november 2021, kwam je ook bijna niet.
ah ja hé, zoals bij alles op de beurs is je mogelijke winst in verhouding met het risico dat je loopt... there is no free money![]()