Sir
Active member
Ja zo zie je maar dat ik op de beurs nog een groentje ben. Hard zijn, incasseren en bijleren zeker. Dan denk je dat je een technische analyse doet en ok zit qua support en resistance lijnen. Maar als ik zag hoe snel ze gestegen zijn de voorbije maanden had ik beter moeten weten, volatiel aandeel en winst moeten nemen vermoed ik? Ik dacht ik blijf erin zitten omdat dit toch wel toekomst is. Groeiaandeel. Maar misschien beter om de winst te nemen en later als t laag staat en terug aan n klim begint opnieuw te kopen?
Dat XFAB nu ook naar beneden tuimelt vind ik jammer. Ze zijn ook terug ferm gestegen in het najaar maar is toch een solide aandeel (als ik dat baseer op wat ik las de voorbije maanden)? Deze ga ik bijhouden. Al kan t ook nog wel n eind dalen.
Dat XFAB nu ook naar beneden tuimelt vind ik jammer. Ze zijn ook terug ferm gestegen in het najaar maar is toch een solide aandeel (als ik dat baseer op wat ik las de voorbije maanden)? Deze ga ik bijhouden. Al kan t ook nog wel n eind dalen.