Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit er al ettelijke jaren in, ik hou ze voorlopig gewoon bij, ben wel benieuwd wat ze binnen een paar jaar zullen doen als de schuldenberg voldoende is afgebouwd.Iemand die in AB Inbev zit? noteren momenteel op laagste punt sinds de crisis in 2008, afgezien de dip van maart vorig jaar. Eens normale leven terug op gang zal komen, komt dat daar wel goed veronderstel ik. De koers van AB Inbev noteert momenteel lager dan Sabmiller, die ze nota bene hebben overgenomen.
Exactly. Door deze sell off dagen ben ik al 80 procent van mijn virtuele winst kwijt. Teveel groeiaandelen in mijn portefeuille. I'm aware of it. Plug power en fastned heb ik en die zijn de voorbije dagen echt zwaar gekelderd.Dagen als dit zijn wel dom.
Het is gewoon een brede sell off van alles met hoge waardering, of dat momentum had. Los van fundamentals.
Paar van deze dagen creëren wel opportuniteiten natuurlijk. Dus er is een + aan.
I must be doing something wrong. Dat zijn nu wel twee hype stocks die serieus overvalued waren.Exactly. Door deze sell off dagen ben ik al 80 procent van mijn virtuele winst kwijt. Teveel groeiaandelen in mijn portefeuille. I'm aware of it. Plug power en fastned heb ik en die zijn de voorbije dagen echt zwaar gekelderd.I must be doing something wrong.
Had waarschijnlijk mijn winst moeten cashen in midden februari...

Tot zover dus de beurswijsheid ‘let your profits run’Exactly. Door deze sell off dagen ben ik al 80 procent van mijn virtuele winst kwijt. Teveel groeiaandelen in mijn portefeuille. I'm aware of it. Plug power en fastned heb ik en die zijn de voorbije dagen echt zwaar gekelderd.I must be doing something wrong.
Had waarschijnlijk mijn winst moeten cashen in midden februari...
Dat geldt enkel bij topbedrijven hé. Niet bij retail trash zoals Plug power, NKLA, 3d stocks zoals DDD, Fuelcell of Virgin Galactic (en Galapagos aan 200 vroeger waar menig 9liver mij toen de verdiensten van de 'pipeline' kwam uitleggen en dat het aandeel al goed gestegen wasTot zover dus de beurswijsheid ‘let your profits run’

Enorm sterke merken, heel goed bedrijf.Zit hier iemand in LVMH? Top quality aandeel
De daling is inderdaad totaal verwaarloosbaar ten opzichte van de afgelopen jaren (misschien voorlopig... ).Nasdaq staat maar even laag als 2 maand geleden![]()
Dat dacht ik toen ik instapte ook eind 2019. Eenmaal alle winkels opnieuw open gaat alles weer verder knallen en staan de ratio's weer op normale niveausEnorm sterke merken, heel goed bedrijf.
Echter, de prijs van het aandeel is nu zoals de producten: pokkeduur en mijns inziens overpriced....
Dus je dacht dat het overpriced en pokkeduur was, en dus kocht je het?Dat dacht ik toen ik instapte ook eind 2019. Eenmaal alle winkels opnieuw open gaat alles weer verder knallen en staan de ratio's weer op normale niveaus.

Ik had uw portefeuille eens bekeken van een paar weken geleden.Hier 4% onder persoonlijke ATH.
+10.75% ytd.
Mijn voormalig grootste positie quasi 30% omlaag in paar weken.
Was wel zeer rijkelijk geprijsd. Dit jaar (2021) zullen ze meer dan 100% omzetgroei halen tegenover 2020.
Het is veel ja, maar ik doe uiteindelijk weinig transacties en de transactiekost is uiteindelijk lager dan de beurstaks. Zijn quasi allemaal top kwaliteit bedrijven op alle vlakken (groei, management, execution, fortress balance sheet, kapitaal allocatie,...). Sommige zijn (of waren) value/miss priced.Ik had uw portefeuille eens bekeken van een paar weken geleden.
- Is 26 aandelen ook niet eerder een soort van indexfonds, maar met hogere transactiekosten...?
- hoe kom je bij Schrodinger? Ik had dat een paar maand geleden eens bekeken, goed bedrijf maar nog altijd vrij duur momenteel.
Ja, ik dacht: "amai nu is het écht té duur, ik ga eens goed inkopen se."Dus je dacht dat het overpriced en pokkeduur was, en dus kocht je het?![]()