jawadde001
Active member
Ja, zou kunnen dat er een vrijstelling is tot een bepaald bedrag op het betalen van RV.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
relatief statement hé -> als je naar waarderingen kijkt staat toch niet alles zo laag, als je naar all time high kijkt natuurlijk wel, maar wie zegt dat we daar ooit terug naartoe gaan gaan?De beurzen zijn hard gezakt en staan laag.
En dan in bonds en staatsschuld gaan investeren![]()
natuurlijk wel, maar wie zegt dat we daar ooit terug naartoe gaan gaan?

Iemand die aan het hopen is dat zijn stevige crazy tech verliezen terug nieuwe ath gaan bereiken de komende jarenDe geschiedenis![]()

Ik denk dat de geschiedenis eerder leert dat het maar een handvol (bij wijze van spreke) bedrijven zijn die op lange termijn voor het gros van de gemiddelde beursstijgingen zorgen.De geschiedenis![]()
Iemand die aan het hopen is dat zijn stevige crazy tech verliezen terug nieuwe ath gaan bereiken de komende jaren![]()

Ik denk dat rente nog even hoog zal blijven dus crazy tech lijkt me zeer speculatief (en een beetje te vroeg?) om nu al gokje op te wagen.De geschiedenis leert dat bij een neergang alles naar beneden gesleurd wordt, ook kwaliteit en dat het dan de moment is om te kopen, want hoe dan ook vroeg of laat, gaat het terug naar boven.
Er zijn genoeg data beschikbaar om de crazy tech en zombies er uit te filteren.
Misschien is het nu zelf de moment om crazy tech te kopen die stillaan winstgevend worden omdat er geen goedkoop geld meer is of interessante overname prooien worden.
Bedrijven die hun ATH niet meer halen zijn er altijd ook in periodes van beurshausse en hoogconjunctuur, kijk maar naar Ontex, Galapagos, Bpost en de rest van de hopeloze Belgische shit.
Heb ik niet.
Ik ben "big" tech belegger.
Ben wel aant kijken om mss wat crazy tech te kopen.
"winst" is bewust laag gehouden bij Amazon dus PE kijk ik niet naar.Amazon is juist het hoogst van allemaal gewaardeerd (PE 82).
Alphabet staat op PE 18.![]()
"winst" is bewust laag gehouden bij Amazon dus PE kijk ik niet naar.

Microsoft / Apple / Alphabet: daar zit ik met het gevoel dat deze het idd de voorbije jaren zeer goed deden, maar ik zie hun groei fel vertragen in de komende jaren en da's nooit goed voor een aandeel.Geef mij dan maar alphabet, microsoft of apple dat de winst deelt met de aandeelhouders via aandeleninkopen en of dividend.
Amazon blijft maar aandelen printen en winst achterhouden. Wat heb je daar dan aan ?
Amazon heeft trouwens ook zo zijn risico's, de lage marges in de retailmarkt, dalende consumptie, stijgende energieprijzen en vooral de nood aan goedkope arbeiders.

so far +12% op 2 weken op m'n AMZN aankoop, zal eens zien of ik maandelijks kan plotten tov Apple, Msft, Alphabet en hopelijk kan winnenTijd voor een amazon vs apple, microsoft, alphabet battle.
Nu maar hopen dat ik binnen x aantal maand/jaar dit bericht ga kunnen quoten.![]()

amazon is wel massaal aan het automatiseren om die goedkope arbeiders weg te werken. Hun grootste kosten (aankopen van warenhuizen, vervoers netwerk opzetten,...) zijn jaar na jaar in geinvesteerd en ooit gaat dat ook eens "af" zijn. de focus draait ook meer naar hun cloud waar de marges massaal hoog zijn.Geef mij dan maar alphabet, microsoft of apple dat de winst deelt met de aandeelhouders via aandeleninkopen en of dividend.
Amazon blijft maar aandelen printen en winst achterhouden. Wat heb je daar dan aan ?
Amazon heeft trouwens ook zo zijn risico's, de lage marges in de retailmarkt, dalende consumptie, stijgende energieprijzen en vooral de nood aan goedkope arbeiders.