Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BRK +80% aangekocht aan 173.Hadden ze evengoed de S&P500 tracker kunnen kopen, zelfde rendement.
Dus kun je nu opnieuw doen: alles beleggen in BRKB of S&P en terug 3 jaar wachten...
Waarom Fortinet en niet Sentinelone of Crowdstrike?
Waarom Salesforce en niet Adobe of Microsoft?
Palo Alto ook eens bekijken. Hun SaaS segment groeit ongeveer even snel als CRWD maar wel al een serieuze FCF (excl SBC). Waardering is nog iets interessanter dan Fortinet.Fortinet is effectief winstgevend - dus wat meer quality, goedkoper dan Crowdstrike maar ze groeien ook trager - liever nog eens 50% kelderen in feite.
Waar zie jij serieuze FCF?Palo Alto ook eens bekijken. Hun SaaS segment groeit ongeveer even snel als CRWD maar wel al een serieuze FCF (excl SBC).

De pieken in die chart waren historisch nu wel een zeer slecht moment om in iets van constructiesector te investeren...![]()
New Privately-Owned Housing Units Under Construction: Total Units
Graph and download economic data for New Privately-Owned Housing Units Under Construction: Total Units (UNDCONTNSA) from Dec 1969 to Mar 2026 about new, construction, housing, private, and USA.fred.stlouisfed.org
Verschil is dat in het verleden die pieken te maken hadden met veel te veel bouwen van huizen.De pieken in die chart waren historisch nu wel een zeer slecht moment om in iets van constructiesector te investeren...
https://investors.paloaltonetworks.com/static-files/708d02af-e004-4fc6-8cfd-931e254a61a1 pagina 9Waar zie jij serieuze FCF?
De eerste de beste grafiek geeft mij continue verliezen sinds 2013 tot en met 2022![]()
En afschrijvingen en personeelsloonkosten ten belope van 1,3 miljard zijn 'free'?https://investors.paloaltonetworks.com/static-files/708d02af-e004-4fc6-8cfd-931e254a61a1 pagina 9
1,42 miljard FCF op 5,81 miljard omzet.
Wat een economische rapport weer.
Record lage werkloosheid sinds 1969, economie draait stevig verder, wage growth beperkt (goed nieuws vr de FED).
Goldilocks scenario (for now...).
Maar 2022 was al zo positiefNu nog een goed of aanvaardbaar earning season en dan kan hopelijk eens de positiviteit terug komen op de beurs.

Microsoft staat te goedkoop. Gekocht.
Ik heb ETF waar beide samen 1/3 van is. Dus blijven kopen want sta nu op -14% ?Alleszins meer als Apple. Dus nog groeimarge.

SBC heb ik al ervan afgetrokken anders was het 2,4 miljard.En afschrijvingen en personeelsloonkosten ten belope van 1,3 miljard zijn 'free'?
Ik heb ETF waar beide samen 1/3 van is. Dus blijven kopen want sta nu op -14% ?![]()
Hm, dan bekijken we dat op een andere manier.SBC heb ik al ervan afgetrokken anders was het 2,4 miljard.
Die security bedrijven vind ik allemaal superrisicovol.Palo Alto ook eens bekijken. Hun SaaS segment groeit ongeveer even snel als CRWD maar wel al een serieuze FCF (excl SBC). Waardering is nog iets interessanter dan Fortinet.