Kleine Beursfeiten

Alé, de "ape army" van AMC beleggers wordt ook weer eens hard in de kont genomen.

Toch ook een speciaal segment in de wereld der naïevelingen.
Die dachten nu werkelijk dat die CEO met hen aan het meedoen was omdat hij erin geloofde, en niet omdat hij dat spelletje gewoon meespeelde als een onnozelaar.

Je hebt op een lange schaal: naïef, heel naïef, extreem naïef, dan een hele ruimte met niets, en dan komt de AMC believer.

Ah ja, en een interstellaire ruimte verder op de schaal heb je ook nog de cryptobeliever, maar dat is een ander topic.

Alé, de "ape army" van AMC beleggers wordt ook weer eens hard in de kont genomen.

Toch ook een speciaal segment in de wereld der naïevelingen.
Die dachten nu werkelijk dat die CEO met hen aan het meedoen was omdat hij erin geloofde, en niet omdat hij dat spelletje gewoon meespeelde als een onnozelaar.

Je hebt op een lange schaal: naïef, heel naïef, extreem naïef, dan een hele ruimte met niets, en dan komt de AMC believer.

Ah ja, en een interstellaire ruimte verder op de schaal heb je ook nog de cryptobeliever, maar dat is een ander topic.
GME is tenminste kwaliteit!

GME is tenminste kwaliteit!
GME is overgewaardeerd, maar daar kon nog vaag over gediscussieerd worden.

AMC gaat 100% zeker naar 0 binnen nu en 2 jaar (tenzij ze telkens opnieuw geld kunnen ophalen bij de naïevelingen aan hoge beurskoersen, wat er niet naar uit ziet).

Er lopen leningen af en die kunnen niet terugbetaald worden, ergo chapter 11.

Heb 25k+ aandelen, dat gaat over een goeie 275k$ aan de huidige koers dus dat zou dan wel iets langer duren... 😅
Het is waarlijk een raadsel waarom shorters veel geld willen betalen voor het lenen van een ridicule retailbelegger semi-memestock met al 15 jaar 0 dollar revenue.
Hou het maar goed in de gaten... ;-)
En daarom zit jouw vermogen in een altcoin, en 3 promotor pennystocks in industrieën waar je noch financiële achtergrond noch technische kennis over hebt.
We zullen zien wiens bullshit detector het beste werkt :)

Behoudens een AMC/GME speculatieve episode (wat bv lwlg al een keer lijkt gehad te hebben in 2021) ben ik 99% zeker dat dat mijnbouwbedrijf en Lwlg businessgewijs total losses zijn, en dat de stock prices uiteindelijk zullen volgen.

Maar we zullen idd zien, ander onderwerp nu.
Want dit moet zowat de 5de keer zijn in de afgelopen 2 jaar dat iemand met dergelijke schoolvoorbeeld total loss investeringen afkomt waarbij je echt geen investeringguru moet zijn om te zien dat ze uiteindelijk naar 0 gaan.
Shares outstanding is verdubbeld op 5 jaar tijd :wtf:
I see what you are doing, but it won't work. ;-)

Dr. Michael Lebby is the real deal en als meer shares nodig waren dan waren ze nodig. 😉
Maar soit, we zullen zien de komende maanden. (Voor JanusDR, geef het een jaar vooraleer je de kruiwagen stuurt. 😅)
Lucas 23:34

/Janus out
Ik ben het in de gaten aan het houden!
LWLG Lightwave Logic -55% ondertussen.

Maar wel nog een half jaar te gaan vooraleer je mijn kruiwagen mag gebruiken.

GME is overgewaardeerd, maar daar kon nog vaag over gediscussieerd worden.

AMC gaat 100% zeker naar 0 binnen nu en 2 jaar (tenzij ze telkens opnieuw geld kunnen ophalen bij de naïevelingen aan hoge beurskoersen, wat er niet naar uit ziet).

Er lopen leningen af en die kunnen niet terugbetaald worden, ergo chapter 11.
Best dat ze hun kak ingetrokken hebben voor cineworld. Hoe zou dat toch komen dat ze bijna failliet zijn? H u to the bris. :ROFLMAO:

Héwel, dan moet je toch net hopen dat de bodem nog niet bereikt is en we nog stijl naar beneden gaan? :)
Zo
woman-red-dress-falls-on-260nw-232852198.jpg

in plaats van zo dan...
people-falling.jpeg

(Sorry, kon het niet laten. :shy:)

Ik ben het in de gaten aan het houden!
LWLG Lightwave Logic -55% ondertussen.

Maar wel nog een half jaar te gaan vooraleer je mijn kruiwagen mag gebruiken.

Solden, gisteren, nog voor uw post nog 300 @ 4.77 bijgekocht. Sta trouwens nog altijd in het groen met LWLG, maar break even zal niet ver meer weg zijn. Korte termijn prijs speelt geen rol, upside potential is nog steeds enorm.

ib-lwlg-2-bewerkt.jpg

Maar waarom toch altijd dat ongeduld om te reageren? Zelfde verhaal als in het crypto forum waar je niet meer ging posten vooraleer BTC onder de 1000 was gezakt. 😅

Tech blijft maar klappen krijgen.

Hopelijk zitten we toch op de bodem te saffelen.

Niet alleen tech, ook veel consumer goods e.d. zijn weer serieus gedaald. Nu ja, in een "normaal" jaar zie je dat ook vaak op het einde van het jaar en al die ups en downs zijn relatief als je uitzoomt en zelfs alleen al naar 2022 kijkt.

Ik wacht ook nog af met bij te kopen (bv. S&P500 tech), teveel signalen dat de kans op een recessie in de US in Q1-Q2 groot is...

Niet alleen tech, ook veel consumer goods e.d. zijn weer serieus gedaald. Nu ja, in een "normaal" jaar zie je dat ook vaak op het einde van het jaar en al die ups en downs zijn relatief als je uitzoomt en zelfs alleen al naar 2022 kijkt.

Ik wacht ook nog af met bij te kopen (bv. S&P500 tech), teveel signalen dat de kans op een recessie in de US in Q1-Q2 groot is...
Ik heb niet genoeg ervaring om het in te kunnen schatten, maar is het niet zo dat tijdens een recessie de valuaties eerder stabiel blijven, of zelf terug wat gaan stijgen? Waarderingen lijken mij in dat opzicht eerder een leading indicator te zijn.

Ik zou zelf ook graag aan lagere prijzen kunnen kopen als startende belegger, maar ik heb steeds meer het gevoel dat significant lagere prijzen er niet meer komen, en dat er eerder gewoon weinig groei zal zijn de komende jaren. Maximum pain en zo... 🙃

Ik heb niet genoeg ervaring om het in te kunnen schatten, maar is het niet zo dat tijdens een recessie de valuaties eerder stabiel blijven, of zelf terug wat gaan stijgen? Waarderingen lijken mij in dat opzicht eerder een leading indicator te zijn.

Ik zou zelf ook graag aan lagere prijzen kunnen kopen als startende belegger, maar ik heb steeds meer het gevoel dat significant lagere prijzen er niet meer komen, en dat er eerder gewoon weinig groei zal zijn de komende jaren. Maximum pain en zo... 🙃
Er zijn altijd bedrijven die toevallig lager staan en die je een margin of safety geven. Bij 'weinig groei' ook, je moet niet in het algemeen kijken maar per sector en in die sector naar de marktleider tov zijn concurrenten natuurlijk.

Als je geen zin hebt in dat op te zoeken en dat risico te nemen, koop je iedere maand gespreid je ETF.

Terug
Bovenaan