Kleine Beursfeiten

Fout vermoeden ik heb vorig jaar apple vermeldt en dat doet het beter dan Herbalife.

In december 2021 onder meer ook Walmart, Kimberly-Clark, Proctor en Gamble, Colgate-Palmolive, Pepsico.

Allemaal beter dan Herbalife. 😘

Net als ik zijn het hier allemaal beleggers van mij voeten hier op het forum - mijn collega kocht 1 week geleden Cloudflare en Nationale Bank Van België. Let op - das een startend belegger hé. Van een vliegende start gesproken :thumb:

Net als ik zijn het hier allemaal beleggers van mij voeten hier op het forum - mijn collega kocht 1 week geleden Cloudflare en Nationale Bank Van België. Let op - das een startend belegger hé. Van een vliegende start gesproken :thumb:
toch wel een bizarre combinatie van aandelen, en al zeker als startend belegger.

Ik ga mijn Saxo account een stillaan beginnen omzetten naar een Lynx account.

Voor de Lynx klanten: Hoe gaan jullie om met FOREX, met name USD?
Voor elke transactie een FOREX order vs. 1 groter FOREX order (met wat currency risk dus) vs. ergens anders euro's omzetten en dan $ overschrijven naar Lynx vs. ....

Ik ga mijn Saxo account een stillaan beginnen omzetten naar een Lynx account.

Voor de Lynx klanten: Hoe gaan jullie om met FOREX, met name USD?
Voor elke transactie een FOREX order vs. 1 groter FOREX order (met wat currency risk dus) vs. ergens anders euro's omzetten en dan $ overschrijven naar Lynx vs. ....
Ik zet gewoon grote bedragen in USD om...

Terug
Bovenaan