contextbinder
Well-known member
Serieuze under -performance vandaag, een geluk dat ik een laag loon heb, anders was het hek helemaal van de dam
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Recessie is toch al voor een deel ingecalculeerd in olieprijs?CC’s beluisterd van DVN, OVV en APA na Q3.
Komt eigenlijk 3 keer op hetzelfde neer: schuldafbouw bezig, productie op niveau, zicht op ( vooral dan OVV en APA) groeiende aandeelhouders-uitkering door buybacks en verhoogde dividenden.
DVN heeft m.i. de minste groeimarge
APA koopt aan een rotvaart eigen aandelen in, alleen het verhaal in Suriname begint wat lang duren, is Total wel de juiste partner?
Vanaf aug 2023 komt er een pak (ca 1 miljard op jaarbasis) cashflow bij door contract met cheniere.
OVV: meeste hedges lopen af einde 2022, 2023 zal een topjaar worden.
Maar, recessie en olie?
Waarderingen zijn echter laag, 4/5 bij OVV en APA.

Recessie is toch al voor een deel ingecalculeerd in olieprijs?
Niet vergeten, opec is in control en spr release kan niet blijven duren....
Zou vandaag 1 van die 10 beste dagen zijn die je niet mag missen
Toch wel opmerkelijk hoe laag de returns zijn door enkel de beste 10 dagen te missen, good luck aan market timers.

Alé, hopelijk zijn uw andere aandelen dan minstens 30% ondergewaardeerd of minder risicoMijn bescheiden (10%) positie in OXY trouwens verkocht

Anders graaft ge pagina's diep en nu moet ge maar een paar posts terug om mijn volledige portfolio te kennenAlé, hopelijk zijn uw andere aandelen dan minstens 30% ondergewaardeerd of minder risico![]()

Ik geef zelf ook meer uit als het goed gaat op de beurs en spaar meer als het slecht gaat.
Ergens logisch ook, ik investeer liever tijdens een beermarkt dan dat de beurs op zijn toppen staat.
Heb ik vorig jaar gedaan en de conclusie was toch wel liever in de miserie zitten op werk dan van verveling in de sofa.
Nope, maar met grotere posities in KBCA, Ageas, WEHB en ook nog wat Shell en Moury Construct die de winst wat drukken vandaag - ook weinig uitschieters, maar 1 boven 10% en 4 boven 5% stijging vandaag.BEL20 index belegger?
. Zoude niet beter wat indexen nemen, aangevuld met aandelen die mooi groeien?
tuurlijk, is maar menselijk ook hé ... betrap mezelf er ook regelmatig op dat de kleur van mijn aandelenport mijn humeur bepaalt (wat natuurlijk niet zou mogen)

Heb ik gedaan, ik vind het niet...Anders graaft ge pagina's diep en nu moet ge maar een paar posts terug om mijn volledige portfolio te kennen![]()
en ook nog wat Shell

Kwam toevallig dit tegen daarnet en moest hier aan terug denken. Average daily rate Booking vs. AirBnB.Heb je al eens gezien wat voor ultra exclusieve mansions op airbnb staan?
Het is ook al een tijd expliciet de strategie van airbnb om niet per se te focussen op 'lagere prijs dan hotel' maar om juist die exclusievere experiences uit te breiden.
Slechte timingMijn bescheiden (10%) positie in OXY trouwens verkocht (+25%, thx @JanusDR) voor ATVI vanwege de risk/reward en het niet gecorreleerd zijn met de manische markt. Ik zie de deal net zoals @JanusDR gewoon doorgaan zonder veel problemen. Desnoods via compromis of last resort via court. Hoe dan ook geen waardeloos bedrijf.
![]()
Activision Blizzard rises as Raymond James upgrades on likelihood Microsoft deal closes
Activision Blizzard (ATVI) shares rose in premarket trading on Thursday as Raymond James upgraded the video game publisher, noting that the likelihood its deal with Microsoft (MSFT)...seekingalpha.com

Proficiat! Hier enkele jaarlonen.
Heeft Janus nog naar mijn Adidas en co positie gevraagd? Nee zeker?![]()