Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit blijf ik raar vinden.
Die passieve inkomsten komen uit de winst.
Dus het enige wat telt is de toekomstige winst van het bedrijf en kapitaalallocatie van de Ceo.
En al zeker in België, waar je van het dividend-deel van de winst 30% a 40% kwijt bent aan belasting.
Tenzij je op korte termijn moet leven van die recurrente cashinkomsten en je hebt niet zoveel marge (maar dan nog).
Mja, met die linkerkant van de democraten valt ook weinig te discussiëren, puur dogma op dat vlak.Biden: “no more drilling”

ATVI gekocht aan 71,50, 13% positie.
Wordt binnen de 6 maand overgenomen door Microsoft aan 95, dat is er 33% boven.
Vele kwalitatieve investeerders die dit al kochten aan prijzen tussen de 77 en 80, en bijkochten toen het in afgelopen juni even zakte tot 74.
De kans is klein (maar niet onbestaande) dat de overname niet doorgaat.
Microsoft heeft alleszins cash genoeg en veel antitrust is er niet, desnoods verkoopt Microsoft een klein stukje uit hun arsenaal.
Risk/reward zeer goed voor 33% op 6 maand tijd.
Daarbovenop is de huidige prijs zelfs niet superduur moest de overname niet doorgaan.
Dus in het kleine scenario dat het toch niet doorgaat, is er zelfs nog downside protection.
inderdaad, typische arbitrage is 5 à 10%, in dit geval 33% ... da's toch een serieuze red flag voor mij, ik zie die deal wel nog geweigerd worden.Als er zo'n verschil is ziet de markt het toch anders.
Check Monsanto bayer deal. Die hebben ook maanden 10 20 30% te laag genoteerd. En poef, plots was het done deal. Cege gecasht (zelfs buffet had een MON position dan).Als er zo'n verschil is ziet de markt het toch anders.
Dat klopt.Als er zo'n verschil is ziet de markt het toch anders.
Mja, wat wist ik 2 jaar geleden meer dan de markt over oliebedrijven, die nu +300% zijn.inderdaad, typische arbitrage is 5 à 10%, in dit geval 33% ... da's toch een serieuze red flag voor mij, ik zie die deal wel nog geweigerd worden.
wat zou @JanusDR dan wel meer weten dan de markt over deze deal vraag ik me af?

good luck alleszins, hoop voor jou dat het idd goedkomt maar ik ga je niet volgen in dezeMja, wat wist ik 2 jaar geleden meer dan de markt over oliebedrijven, die nu +300% zijn.
Wat wist ik meer dan de markt over midcap tech, die nu allemaal -65% zijn.
Wat wist ik meer dan de markt over Upstart en Carvana, die nu -95% zijn.
Misschien allemaal hoerenchance.
Better to be lucky than smart![]()
(eigenlijk vooral niet omdat de algemene markt laag staat, en een +30% in 6 maand volgens mij wel voor meer aandelen mogelijk is)+30% op 6 maand met 80% zekerheid?(eigenlijk vooral niet omdat de algemene markt laag staat, en een +30% in 6 maand volgens mij wel voor meer aandelen mogelijk is)

Dat klopt.Tov BAC / BRK lijkt ATVI toch iets anders
Hoe bedoel je?Wat is uw exit strategy dan met ATVI ?
Buffett heeft ook een positie in ATVI ;-)Check Monsanto bayer deal. Die hebben ook maanden 10 20 30% te laag genoteerd. En poef, plots was het done deal. Cege gecasht (zelfs buffet had een MON position dan).
Of Twitter...
Buffett heeft ook een positie in ATVI ;-)
En een paar andere value investors ook.