Kleine Beursfeiten

Maar ik had me vroeger al bedacht dat je beter gewoon wacht tot de value letterlijk voor uw ogen ligt te schreeuwen "Dit kan toch niet?", in de plaats van vrij marginal probabilistische bets te zitten doen.
En waarom niet Paramount kopen als value ligt te schreeuwen?

@Biljart
Apa resultaten Q3 niet schitterend maar voor volgend kwartaal wel productie met 5% up voorzien.
Toekomst ziet er redelijk goed uit, stockprice +5%, zit nog wel wat meer in komende kwartalen....

Seffes een naar de cc luisteren.
Productie in UK alweer teleurstellend.
Inkoop eigen aandelen gaat wel vlotjes, op weg naar inkoop tot 30% eigen aandelen (denk dat ze nu rond de 15% zitten sinds start in 2021).

Ondertussen bank of America voorspellingen voor 2023 en 2024:

BOFA adjusts 2023 EPS target to $13.70.
2024 estimates are at $ 14.96.

=> betekent PÉ van minder dan 4.

Als Herbalife nog eens -50% gaat, dan is het bijna evenveel gedaald als Upstart, Alibaba, of andere SaaS aandelen het afgelopen jaar.

Geen idee wat dat voor betekenis heeft, maar het relativeert wel voor mij :biglaugh:

Het relativeert anders ook je analyses/kennis he. 🤓
Geen idee, want 50% dalen was ex-ante een 50% kans scenario in het geval het een value trap wordt.
En dat weten we nog niet.

Los daarvan: als je op 5% van uw ATH staat, en je overspoeld wordt door een lawine aan dollars in de laatste 3 jaar door op elk vlak alles juist te hebben, dan sluipt er misschien wel wat hoogmoed binnen, akkoord.

Los daarvan zijn we 3 dagen na aankoop van een kleine positie.
We zien de komende kwartalen/jaar hoe de business evolueert, en of ik effectief een FOMO fout gemaakt heb.

Los daarvan: het staat u volledig vrij om mijn analyses/kennis compleet te negeren en te blijven opties traden, en daarmee superrijk te worden. Het is iedereen gegund. ;)

Laatst bewerkt:
Los daarvan: het staat u volledig vrij om mijn analyses/kennis compleet te negeren en te blijven opties traden, en daarmee superrijk te worden. Het is iedereen gegund. ;)

Met mekaars beleggingen lachen moet kunnen he. 😌
(zeker nu er op de beurs zelf niet te lachen valt)

(Hou gerust deze post bij om te herbruiken als Herbalive maal 10 gaat ofzo)

Musk gaat de grote borstel bovenhalen bij Twitter - het zal altijd een rare vogel blijven maar kan me inbeelden dat er nog bedirjven zijn waar dit nuttig kan zijn (ja Mark, het is tegen u).

Musk gaat de grote borstel bovenhalen bij Twitter - het zal altijd een rare vogel blijven maar kan me inbeelden dat er nog bedirjven zijn waar dit nuttig kan zijn (ja Mark, het is tegen u).

Bij dat soort bedrijven denk ik dat zo'n grove borstel inderdaad nodig is (maar dan niet alleen op personeelskosten). Het zal precies ook nodig zijn, op 1 jaar tijd 30% meer uitgaven zodat ze van een beperkte winstmarge naar een serieus verlies afgegleden zijn...

Nog wat SAP aandelen gekocht, iemand iets te zeggen over Fortinet?

Vislijn voor letterlijk handvol aandelen Moury Construct

Stilaan terug wat gespreid kopen (+6 maanden)

Laatst bewerkt:
De markt is weer serieus aan het overdrijven: petrol bijna +5% omwille van geruchten China terug open.
Petrolboeren vandaag stevig in het groen: oxy-apa 🚀🚀🚀

Mij hoor je niet klagen, port met 3% omhoog op 1 dag is mooi meegenomen na voorbije maanden, zou Buffett aan deze prijzen nog oxy durven kopen?

Mij hoor je niet klagen, port met 3% omhoog op 1 dag is mooi meegenomen na voorbije maanden, zou Buffett aan deze prijzen nog oxy durven kopen?
Denk het niet tenzij hij voor een volledige overname gaat, ik blijf bijhouden tot zeker 100$. Veel zal ook afhangen van de waarderingen voor oliebedrijven, misschien gaan die ook nog omhoog...

Een hoop Adidas opties buitengegooid aan 200-300% winst en nog heel veel in ptf. Alle verlies van daling in common van 160-180 zone naar 95-100 weggewerkt.

Cheerio, uw "gokker" van dienst.

Terug
Bovenaan