Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absolute bedragen zeggen ook niet echt alles éh. Voor de ene is dat 50% van hun beursgeld, voor andere mss 1%. Vind het meestal zinvoller om gewoon in % van port te praten.Ik heb niet gezegd dat het een slechte investering is, maar het is wel een bedrijf dat slecht bezig is. Je hebt het mogelijk turnaround gegeven, waardoor je inderdaad een mooi rendement zou kunnen halen.
Maar door hoger dan gemiddeld risico had je der geen 9k moeten insteken, maar dat is mijn mening.
Ik heb ze ook, alleen maar 1k.
lol ist terug begonnen?GME to the moon!
Tuurlijk wel, maar ik ben er vrij zeker van dat dat hier niet het geval was...Absolute bedragen zeggen ook niet echt alles éh. Voor de ene is dat 50% van hun beursgeld, voor andere mss 1%. Vind het meestal zinvoller om gewoon in % van port te praten.

Gohjah, het ging nu ook niet specifiek over dit. Was meer om een algemeen punt te makenTuurlijk wel, maar ik ben er vrij zeker van dat dat hier niet het geval was...
Zo veel zijn er hier immers niet met een portefeuille van 900k
En ik zie die ook geen 9k in Ontex stoppen![]()
nu goed, elk maakt zijn keuzes. Zolang je ze voor jezelf kan verantwoorden is dat het wat telt. 
De gekte kan weer beginnen.GME to the moon!
Maakt het uiteindelijk iets uit? Da's nu toch een aandeel waarvan je geen grote plotse bewegingen verwacht en pas naar je rendement kijkt over 3-5-10-... jaar?Het wordt tijd dat Shell (RDSA) eens stijgt amai seg.
Gemiddelde aankoopprijs van 17.5 hier.
Bijna terug op break-even dus![]()
Nope, brugge supporter hier maar ik zal er geen kopen.![]()
Club Brugge werkt aan beursgang
Als alles volgens plan verloopt, trekt de landskampioen nog voor de zomer naar Euronext Brussel. Dat vernam De Tijd van meerdere bronnen.www.tijd.be
Niet dat ik er zal kopen, maar voor Brugge supporters moet het toch kriebelen om te kopen ...
en pas bij beter dan verwachte resultaten zult ge nog verdere koersstijging halen.Maakt het uiteindelijk iets uit? Da's nu toch een aandeel waarvan je geen grote plotse bewegingen verwacht en pas naar je rendement kijkt over 3-5-10-... jaar?

Ik heb zowat alle oliebedrijven bekeken de voorbije 2 jaar, en Shell en BP leken mij het minst goed geplaatst als je deze bedrijven koopt met het onderliggende idee dat olieconsumptie langer zal nodig zijn dan wordt aangenomen in de ESG hype.Ja dat maakt wel wat uit, ik wil mijn cijfertjes in het groen zien
en sinds vandaag staat het ook weer in groen
Als het op 25 komt te staan smijt ik het ook wel grotendeels buiten