Spooky
Well-known member
Ik zit momenteel short op Nasdaq en Eurostoxx50 met goed geleveragede (is dat een woord?
) turbo ... op deze manier hoop ik in te spelen op een daling in september van de algehele markt en ben ik toch wat gecovered voor mijn exposure van mijn (US) tech aandelen.
Leuk side effect -> als mijn port er groen uit ziet is het goed, als het rood is is het ook goed ... enige waar ik geld mee verlies is als de markt eind sept even hoog of licht hoger staat als nu
(maar dat denk ik dus niet)
ivm OXY: binnen ben ik niet, maar wel zéér schoon bedrag winst, indien het op heel korte termijn naar $90 zou gaan dan verkoop ik wel
) turbo ... op deze manier hoop ik in te spelen op een daling in september van de algehele markt en ben ik toch wat gecovered voor mijn exposure van mijn (US) tech aandelen.Leuk side effect -> als mijn port er groen uit ziet is het goed, als het rood is is het ook goed ... enige waar ik geld mee verlies is als de markt eind sept even hoog of licht hoger staat als nu
(maar dat denk ik dus niet)ivm OXY: binnen ben ik niet, maar wel zéér schoon bedrag winst, indien het op heel korte termijn naar $90 zou gaan dan verkoop ik wel
: