Brt
Banned
Slik...ondertussen +80% ...had ik dan toch maar een gokje gedaanBBBY is dood en terug naar af...
GCT is de nieuwe meme, premarket +25%

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slik...ondertussen +80% ...had ik dan toch maar een gokje gedaanBBBY is dood en terug naar af...
GCT is de nieuwe meme, premarket +25%

130% potverdikke niet gekochtSlik...ondertussen +80% ...had ik dan toch maar een gokje gedaan![]()

Ondertussen +240%... Ach ja, oxy doet het ook niet slecht +1.7%Slik...ondertussen +80% ...had ik dan toch maar een gokje gedaan![]()

EvsOp zoek naar een paar dividend -aandelen, soms suggesties:
- Doel: fiscale korf ouders opvullen (bruto = netto) - dus 1600 €/jaar
- Liefst buy/hold 4ever - zo min mogelijk opvolging
- Gezonde balans / pay -out ratio
- Gezien de eigen port al een redelijk deel KBCA/Ageas zou ik mss overwegen deze niet/beperkt op te nemen - maar zou in principe geen rol mogen spelen, dus geen veto
- Zou ook wat wegblijven van grondstoffen/olie wegens te volatiel op lange termijn

Goed nieuws is als het naar intrinsieke waarde gaat in prijs, zijnde 100 dollar. Minimum.Goed nieuws voor de oxy aandeelhouders op het forum: Buffett gaat 50% van de aandelen kopen...oxy up 5%
![]()
According to FERC Document Berkshire Hathaway's Request to Accumulate Up to a 50% Stake vs Current 19% Stake Approved
Price: 68.31, Change: +3.43, Percent Change: +5.29 ...www.marketscreener.com
![]()

Hij wil 50% dus voorlopig geen volledige overname.Goed nieuws is als het naar intrinsieke waarde gaat in prijs, zijnde 100 dollar. Minimum.
Als hij een overnamebod lanceert aan 75, is dat mijn 33% upside waarmee hij zou gaan lopen.
En aangezien ik in de 2027 warrants zit, is dat 45+%.
Misschien dat er hier veel geniale investeerders zitten die meerdere 90%+ probabiliteit bets zien met 45% upside binnen de 2 jaar.
Maar ik ben er geen van.
Dus echt liever geen overnamebod onder de 100...
Komaan Reddit Wallstreetbets, vlam dat naar de 200 in de premarket volgende week![]()

Omdat er teveel idioten zijn die niet weten wat oxy waard is en hun aandelen verkopen aan de huidige prijs....Wie kan mij vertellen waarom memestocks met xx% omhoog knallen maar OXY waar de allerbeste investeerder 50% van wil amper een paar %?
Moet er nog zand zijn?
Ik denk dat de kans met de dag groter wordtWie kan mij vertellen waarom memestocks met xx% omhoog knallen maar OXY waar de allerbeste investeerder 50% van wil amper een paar %?
Moet er nog zand zijn?

Dat zijn allemaal klimaatjongeren!Wie kan mij vertellen waarom memestocks met xx% omhoog knallen maar OXY waar de allerbeste investeerder 50% van wil amper een paar %?
Moet er nog zand zijn?
Ik neem de andere kant van deze uitspraak.Buffett koopt ten minste nog met intentie van buy and hold omdat hij er lange termijn returns voor Berkshire in ziet. Wellicht doet het lange termijn minder dan de markt, maar daar lijkt Berkshire al lang niet meer om te geven.
Correctie: pseudoklimaatjongerenDat zijn allemaal klimaatjongeren!

Sinds de tip van Janus op BG alleszins x3 dus duidelijk beter dan de marktWellicht doet het lange termijn minder dan de markt, maar daar lijkt Berkshire al lang niet meer om te geven.